Gå til innhold

Dwarf fury warrior skal ha one-hand sverd i hånda?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Dwarf warrior skal ha one-hand sworde i vær hånd, de hitter fort og de hitter faktisk mye også. hvis du ser på denne filmen http://www.youtube.com/watch?v=pfyhOJJ5Yf8 så får du se, men det er en undead jeg er dwarf warrior og det er mye bedre en undead.

men bare lurte om dere syntes det er bra

Endret av Emil-hr
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei

Dwarf warrior skal ha one-hand sworde i vær hånd, de hitter fort og de hitter faktisk mye også. hvis du ser på denne filmen http://www.youtube.com/watch?v=pfyhOJJ5Yf8 så får du se, men det er en undead jeg er dwarf warrior og det er mye bedre en undead.

8760091[/snapback]

Rapporterer denne jeg, regner ikke med at den var laget for noe konstruktivt uansett.

Endret av Smeagoldfish
Skrevet
Hei

8760091[/snapback]

Rapporterer denne jeg, regner ikke med at den var laget for noe konstruktivt uansett.

8760102[/snapback]

så kul du er da, som rapporterer og greier.

Rapporterer deg for spam da... nei.

Uasnett, rasen du ha som warrior har liten forskjell. Hvis du føler deg komfertabel med dwarf, ta dwarf. Og Stoneform (racial) er knalltøft :D .

Skrevet (endret)
:hmm: veit att dwarf er kult men one-hand sworde i vær hånd er vell bra hvis jeg er fury, trur jeg Endret av Emil-hr
Skrevet
Når jeg skrev det første inlegget hadde han enda ikke redigert inn "men bare lurte om dere syntes det er bra", altså opfattet jeg det som direkte spam..

8760321[/snapback]

Og du tror du bidrar veldig positivt dersom du skriver at du rapporterer det?

Nei.

Og min erfaring med klassen warrior er ganske begrenset. Men to enhånds-våpen er morro ja. Om det er sverd, mace, øks, fist-weapons eller dagger spiller ingen rolle bortsett fra at med dagger vil noen få skills få mindre damage iforhold til de resterende. Selv levlet jeg fra 40-50 på min warrior, og det var veldig gøy med relativt bra gear. Så med en healer i bakgrunnen ser jeg for meg at det går som en drøm. Mange høye tall og ganske raske tall.

Men gru deg, før level 40 er grisepiss...

Skrevet

men kompisen min er ren holy priest, og jeg vil ha en fury warrior med one-hande sworde i vær hånd da vil Dps damagen min bli enorm og hvis jeg hopper runde så blir jeg en ''rogue'' bare jeg er warrior og hitter ca like fort men hitter dobbelt så mye. :thumbup: , men da er det bra for meg og kompisen min.... jeg er dwarf fury warrior, andre kompisen min er dwarf reti paladin, andre er holy priest og adre till er shadow priest og sisste er fire mage.,,men hvorfor skal jeg grue meg til lvl 40?? eller før hvis du mente det :hmm:

Skrevet

Go for it! Men ikke bli skuffa vist det ikke er så vilt som du forestiller deg ;)

Liker best to økser på dwarf warrior jeg, men det er min mening.

Morro og se noen så engaserte da, istede for whining :)

Skrevet
skal teste sworde først kommer kansje til øks etter på, men jeg mener swode slår fortest  :thumbup:

8760478[/snapback]

Der må jeg skuffe deg, det variere rhelt fra våpen til våpen ;) . Et sverd er ikke bedre enn øks. Så anbefaler like gjerne å ta de to beste 1håndsvåpen du finner.

Men det jeg mener med at før 40 er grusomt er fordi du har nesten ingen "instant"-skills, delvis de som slår uten for den normale svingtiden. Så du vil ikke oppleve så høye tall ;) . Men etter 40 og Bloodthirst (31 poeng i fury) er grisegøy :) .

Skrevet
ok, men jeg da vil ha sworde som jeg ville først , se på denne filmen da kan du sa att jeg er litt misunnelig på han med de 2 sverda du kan si om filmen etter på,

http://www.youtube.com/watch?v=pfyhOJJ5Yf8

takk :D

8760572[/snapback]

Joa, var bra det. Men du kan ikke forvente å få sånne tall før du har spilt noen uker på level 70. Så til levling kommer du til å bli sykt skuffa. Bare et tips, men liker du tall ville jeg valgt en relativt treg mainhand (øks, mace, sverd spiller ingen rolle) og en ganske rask offhand.

Du mangler essensielle talent-poeng som flurry og enrage på lav level. Det du også kommer til å oppleve som "et problem" er når du får flurry at du ikkke har den aktiv hele tiden pga mangel på crit siden du umulig kan skaffe så altfo mange items med crit. Men når du er heldig og får mange crits kommer du til å storkose deg :D .

Men når du først får muligheten til å bruke to enhåndsvåpen (dual wield, level 20) anbefaler jeg deg å gå deadmines noen ganger for to Cruel Barb, som er et sterkt sverd og holder relativt lenge med tanke på levler.

Skrevet

å det sverde koster sikkert flesk, menn menn 2 sverd skal bli gøy det :D noen dårlige dager og noen gode, men skal ikke gi opp og trene med den :p, men vilken selver og lag er du på?? horde/ ally

Skrevet
å det sverde koster sikkert flesk, menn menn 2 sverd skal bli gøy det :D noen dårlige dager og noen gode, men skal ikke gi opp og trene med den :p, men vilken selver og lag er du på?? horde/ ally

8760659[/snapback]

Selv spiller jeg hovedsaklig på Balnazzar, som Alliance. Men warrioren er på Vek'Nilash som Horde.

Det sverdet er faktisk gratis i den forstand at du må samle 4 andre sterke karer (eller kvinnfolk ;) ) og gå sammen og gjøre det som kalles en instans (instance). Den første instansen dere kommer borti er The Deadmines Hvor du får oppdrag å utføre fra Sentinel Hill i Westfall. Siden du sa at du skal spille dverg så kommer du deg dit rundt level 12-18, avhengig av hvor mye tid du velger å bruke i nabo"fylket" til Dun Morogh (startstedet til gnomer og dverger).

Men du kan alltids spørre i Småprat om/rundt WoW når du lurer på småting som du ikke trenger å lage en ny post om, så er jeg sikker på at du får et høflig svar tilbake :) .

Skrevet

Det er sant. Men hvilken level er du blitt nå? Og i instanser orventes det av deg at du er "tank", noe som kan medføre noen komplikasjoner. Og vend deg til at andre folk tror de er så jævla mye bedre enn alle andre og forventer at alle er like "gode" som dem. Så bare ta imot konstruktive tips, ikke la deg fornærme. Noen andre kan ta seg av den biten.

Hvem realm spiller du på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...