Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Penger tilbake på behandling


rekar

Anbefalte innlegg

Dama bli henvist av legen til en kiropraktor pga senebetennelse. Kiropraktoren tilba refleksologi som behandling. Eller bølge ett eller annet som han kalte det. Men det er nå samme ulla. Dette tar han godt betalt for. 700 kr for noen minutter med behandling som helt sikkert ikke har noe virkning, selv om han kunne skrive under på at dette ville hjelpe etter bare en gang med behandling. Da lurer jeg på, om det ikke hjelper kan man få pengene tilbake? Han selger jo en behandling som ikke hjelper. Noe som er uetisk i seg selv. Hva er det loven sier dette? Har hun rett på penger tilbake eller ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dama bli henvist av legen til en kiropraktor pga senebetennelse. Kiropraktoren tilba refleksologi som behandling. Eller bølge ett eller annet som han kalte det. Men det er nå samme ulla. Dette tar han godt betalt for. 700 kr for noen minutter med behandling som helt sikkert ikke har noe virkning, selv om han kunne skrive under på at dette ville hjelpe etter bare en gang med behandling. Da lurer jeg på, om det ikke hjelper kan man få pengene tilbake? Han selger jo en behandling som ikke hjelper. Noe som er uetisk i seg selv. Hva er det loven sier dette? Har hun rett på penger tilbake eller ikke?

8756855[/snapback]

 

Mulig jeg er totalt på ville veier, men gir ikke Trygdekontoret støtte ved kroniske sjukdommer til behandling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...