Gå til innhold

The Experience: Angående nettsiden deres


xD^^

Anbefalte innlegg

Hei hopp. :)

 

Jeg har i grunn irritert meg over nettsiden deres helt siden den ble lansert, men har ikke orket å gjøre noe med det ennå. Men, så fikk jeg plutselig lyst til å klage litt. Jeg lurer egentlig på om dere selv synes den er pen? Kan dere se på siden, og si at dette er en bra, veldesignet, og brukervennlig side? Jeg ville iallefall ikke sagt det. Jeg synes rett og slett at den er mindre pen. Ideen er kanskje god, men måten den er utført på, mener jeg er mindre god. Jeg synes blant annet at det kunne vært mye mer luft mellom de forskjellige elementene, noe som kanskje ville gjort siden litt mer oversiktlig, og mindre rotete. Vi har utrolig mange flinke webdesignere/programmere her på forumet, som jeg er helt sikker på at kunne gjort en bedre jobb. Vil samtidig minne på at siden deres bugger i Opera.

 

Håper ikke dette ble altfor negativt, og at dere skjønner at jeg egentlig bare vil deres beste. Men jeg mener at en pen/funksjonell hjemmeside er viktig, selv om det sannsynligvis ikke bestemmer om folk kommer på LANet eller ikke.

 

Jeg tror, og håper at jeg ikke er den eneste som mener dette som nettsiden, og vil gjerne se en diskusjon rundt dette. Fyr løs. :)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
×
×
  • Opprett ny...