Gå til innhold

Noen som har erfaringer med www.mpx.no eller www.xd.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også erfaring med MPX, kjapp levering, kjapp til å levere/sende ut varer etter returer. Men nå er jeg så lei av å få defekte varer fra den sjappa, at jeg gir opp, gjør jo ikke annet enn å løpe med defekte varer på posten, så nå får de hele sjiten i retur denne gangen også... :-(

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med www.mpx.no eller www.xd.no?

Har vurdert å kjøpe den Sony 17" LCD som er på tilbud... :roll:

 

Jeg har handlet fra begge to og kjenner også delvis de som driver butikkene. Både XD og MPX er dønn seriøse butikker. De er også noen av Hardware.no sine største annonsører :) Butikkene annonserer på hardware.no fordi det gjør at de selger varer. Derfor liker vi selvsagt ekstra godt at en støtter våre sponsorer. Uten de ville vi ikke vært her...

 

Uansett, XD og MPX er seriøse og skjermen skal også være bra.

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med www.mpx.no eller www.xd.no?

Har vurdert å kjøpe den Sony 17" LCD som er på tilbud... :roll:

 

Jeg har handlet fra begge to og kjenner også delvis de som driver butikkene. Både XD og MPX er dønn seriøse butikker. De er også noen av Hardware.no sine største annonsører :) Butikkene annonserer på hardware.no fordi det gjør at de selger varer. Derfor liker vi selvsagt ekstra godt at en støtter våre sponsorer. Uten de ville vi ikke vært her...

 

Uansett, XD og MPX er seriøse og skjermen skal også være bra.

---

Hva med en test av den Sony skjermen? Det kunne vært interessant med tester av flere lcd skjermer med en pris som ligger mellom 4-6000 kr.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har bestilt fra XD ved et par anledninger, og jeg er kjempefornøyd. Jeg bestilte et digitalkamera den 22. desember, og pakken kom til postkontoret i Bogstadveien på julaften! (Posten fortjener kanskje også litt skryt for en eneste gangs skyld! 8) )

 

Husk å legg inn erfaringer på webshopguiden både når ting går som det skal og når det ikke går som det skal. På den måten kan andre se hvor bra en butikk, generelt sett, er.

 

Her er linken til erfaringsskjemaet:

http://www.hardware.no/webshoper/erfaringe...er/erfaring.php

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eg har kjøpt kamera, minnekort, ladeutstyr og ruter til Adsl og ingenting har vore feil på. Varene er levert prompte uten ventetid. Lagerstatus har ikkje vore noko problem for mitt vedkomande; det er alltid ein sjanse for at varer går ut i den tida bestillinga vert registrert.

 

Uansett; Mpx er ein positiv erfaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...