Gå til innhold

Ny LCD tv, 37-42" Prisklasse maks 20 000,-


Anbefalte innlegg

Hallo, tenkte jeg skulle være slem og lage enda en sånn tråd om kjøp av LCD tv.

 

Hvis noen hadde tatt seg tid til å svare hadde det vært ûber bra, takk på forhånd.

 

Ja, da var formalitetene overstått; Det jeg har lyst på er en tv mellom 37-42" størst er ikke alltid best, men har lagt merke til at flere og flere 40" får bra karakterer noe som er knall.

 

Prisklasse: maks 20 000,-

 

Bruk: Skal for det meste brukes til Ps3 gjennom HDMI så 1080p er noe jeg hadde blitt veldig fornøyd om var med, tv skal også brukes til vanlig tv titting i en ratio på kanskje (Ps3 2/3: Tv 1/3) eller noe sånt. Det blir også en del blå stråle film visning og engod del Ps3 spill til høsten :p

 

Jeg aner ikke hva som er best eller bra, men lav respons tid osv. er vel generelt greit. (Vet litt om 1080p så ikke noen vittige komentarer :p)

 

Har funnet noen kandidater:

Samsung LE40M86

Grundig Fine Arts 37"

Sharp LC42XD1E

 

Ps. Lurte på om noen også hvis de hadde giddet å slengt opp en liten anbefaling på HIFI pakke, der vel mange her som også tråler Sound diskusjons dele og blir litt kjedelig å lese en tråd til fra meg om det samme :p

 

Liten Edit:

Eneste kandidat jeg har til Sound er:

Dynavoice Magic F-6 pakke vs. Dynavoice M-65 pakke

Det med Pianolakk er også litt viktig i denne sammenhengen, fordi både tv sansynlighvis og Ps3 er i den og da burdde jo Høytalerene passe til :p

 

Tusen takk for alle svar :D

Endret av Spec-ops-j
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tidligere i år var jeg og min familie ute å så etter ny TV..

Da endte vi opp med denne Toshibaen fikk intrykk av at det var den som hadde best bilde av de 50-70 TV'ne som vi kikka på på bla. Elkjøp, Roger's Lyd og Bilde og Expert...

 

Det er i allefall en TV jeg kan anbefale ut i fra det jeg så i februar/mars...

Lenke til kommentar
Er ingen tvil:

 

Den nye M8-serien fra Samsung. Sånn er det bare... ;)

8747533[/snapback]

Fint om du kan begrunne påstandene dine littegranne.

 

Hvis ikke så kan jo jeg begynne å påstå at Tatung 37 er den beste tv'en under 20 000,- osv osv.. det blir feil.

 

Trådstarter:

 

Ta en titt på nye lg 42LY95 - jeg titter selv på en slik tv for øyeblikket, og den ser ekstremt lovende ut. Av det jeg har sett av LG vs Samsung før, har LG sett klart best ut - ikke minst i tester. At dette holder stikk med nye tver kan jeg ikke garantere for, men LY95-serien til LG ser på papiret rimelig knall ut!

Lenke til kommentar

Ser selv M86 i butikken hver dag, 37" modellen av serien ikke noe serlig og skryte av, men når det kommer til 40", 46" og 52" Så er det et enormt sort nivå som får den til og virke rimelig overlegen (den har også blank overflate som hjelper endel, men den reflekterer da litt lys)

 

På HD viker den også rimelig heftig, dybde og skarphet er enorm.

 

Har nesten bare posetive ting og si om serien fra 40" - 52"

 

=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...