Gå til innhold

Spm. ang. PSP versjon


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe en PSP, gjerne brukt. Hva bør jeg passe på ang. versjon av software som ofte oppgis av folk som selger PSP? Hva er bra, hva er dårlig? Jeg har null peiling på PSP og softwaren/firmwaren. Det eneste jeg har fått med meg etter å ha lest litt er at man bør passe på hvilken versjon man kjøper (og muligens hvilket hovedkort den har?)... Jeg ønsker gjerne å kunne legge inn software som gjør PSP mer anvendelig med tanke på å kunne lagre f.eks. filmer på minnekort og så se disse. Håper på gode råd fra folk som har litt erfaring med dette selv :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det aller beste hvis du skal kjøre homebrew er OE firmware. F.eks 3.40 OE-A osv. Eller annen custom firmware.

Hvis du får en med 1.5 er det også brukbart, men få av de nyere spillene støtter det. Men det er uansett ikke noe problem å oppgradere en 1.5 til 3.X OE. Er en fin guide om det på forumet her.

 

Det er best å ha vanlig hovedkort(mao ikke TA-082 eller 85(?)), men tror det skal være mulig å kjøre 082 med OE firmware også. Se i guiden til alastor, tror det står noe om det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...