Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Er det noen som vet om en Worms2 Patch, har googlet litt men på f.eks worms2.com kom det opp at tilkoblingen fikk tidsavbrudd.
RogueAlien Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 (endret) Jeg bruker Gamespot til å sjekke spill. Jeg fant en artikkel til Worms 2. Worms 2 - Gamespot.com Du burde registrere deg og bruke download manageren deres hvis du vil ha den raskeste nedhastigheten. Håper det hjalp? Endret 29. mai 2007 av RougeAlien
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg bruker Gamespot til å sjekke spill. Jeg fant en artikkel til Worms 2. Worms 2 - Gamespot.com Du burde registrere deg og bruke download manageren deres hvis du vil ha den raskeste nedhastigheten. Håper det hjalp? 8735240[/snapback] er ganske kjedeligt å registrere seg på alt men får vel gjøre det da, takker
RogueAlien Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg bruker Gamespot til å sjekke spill. Jeg fant en artikkel til Worms 2. Worms 2 - Gamespot.com Du burde registrere deg og bruke download manageren deres hvis du vil ha den raskeste nedhastigheten. Håper det hjalp? 8735240[/snapback] er ganske kjedeligt å registrere seg på alt men får vel gjøre det da, takker 8736894[/snapback] Joda skjønner det men Gamespot er ganske bra da. Stabil og bra.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg bruker Gamespot til å sjekke spill. Jeg fant en artikkel til Worms 2. Worms 2 - Gamespot.com Du burde registrere deg og bruke download manageren deres hvis du vil ha den raskeste nedhastigheten. Håper det hjalp? 8735240[/snapback] er ganske kjedeligt å registrere seg på alt men får vel gjøre det da, takker 8736894[/snapback] Joda skjønner det men Gamespot er ganske bra da. Stabil og bra. 8739985[/snapback] ja, brukte den....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå