Gå til innhold

Leter etter Godt 512mb agp Skjermkort.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DETTE Skal være ett godt agp skjermkort.

og du, Skjermkort minne betyr ikke så veldig mye. Ett skjermkort med 320mb (feks.8800gts) kan være bedre enn ett med 512mb (det jeg linket til)

Skjermkort minne er ikke noe og henge seg oppi.

Skrevet

Men det kommer jo ann på hvordan PC-en ellers er. En gammel Celeron vil og 512mb ram, vil nokk slite. Men nå vet ikke jeg åssen data du har :p

Skrevet

Er det sånn Utroligt mye? Klarte og spille det nå, men Grafikken er jo helt fucked up da. Husker at det lagget litt når det skjedde mye på skjermen.

Skrevet

Vel, det er noen ganger det stoppet opp i et sekund eller to for å veksle data til og fra disk, det kunne være irriterende midt i en skytekamp. Siden spillet bruker mer minne når du skrur opp grafikken, vil det bli mer markant jo mer du øker på. Så litt ekstra minne til PCn i tillegg hadde ikke vært å forakte.

Skrevet
Burde vel si at F.E.A.R spiser mye RAM.  Så du vil merke noe LAGG med kun 1GB RAM, dessverre.

8734651[/snapback]

Må bare pirke litt. Lagg og hakking er egentlig ikke det samme. Lagg forekommer av for træg nettverks linje eller nettverks problemer. Hakking forekommer av for dårlig PC. kort forklart.

Lagg da henger du etter feks. hosten.

Hakking, da greier ikke pc-en å fulge med.

Skrevet
Hvis det ikke hadde vært for mye bry for dere, så lurer jeg på om dere kan finne en litt billig men med kvalitet Rambrikke :yes:

8738497[/snapback]

Du må først finne ut av om du har plass til en til rambrikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...