Neddo Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Skal formatter pcen min no snart og så lurte eg på om eg skal legge inn Vista Business eller XP Pro. Bruker pcen til det meste film, spill osv. Her er HW på pcen min: Hovedkort: Asus Mainbord S-755 nForce680iSLI ATX. Prossesor: Intel CPU Core 2 Duo E6600 2,40GHz. Minne: 2 x Apacer 1.0GB PC-667 DDR2 PC5300. Skjermkort: Asus VGA-Card nVidia 8800GTS 320MB. DVD-Brenner: NEC DVD recorder ND-3520A. Harddisk: 3 Stk (SATA, totalt 1,5 TB). Noken som har noke bra erfaring med Business versjoen? Noke speiel funsjoen som vil mangel om ein går i får XP til Business?
TCi Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Vista Business trenger du strengt tatt ikke uten at du kjører på et domene. Så dette er mest ideelt for bedriftkunder. Her er listen over tingene du får på de forskjellige versjonene av Vista: http://www.microsoft.com/windows/products/...ons/choose.mspx Home Premium er et godt valg for privatkunder. PC-en din vil kjøre dette helt fint.
Neddo Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Takk la inn XP eg får ultimatium i sommar frå microsoft so tenker eg legge det inn då
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå