olemedkrutt Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 (endret) Dette skjedde to ganger med 1 times mellomrom, første gangen restarta jeg bare spillet, andre gangen tok jeg screenshot og posta her. Hva er feilen, er det den nye patchen sin feil? Endret 29. mai 2007 av olemedkrutt
Laughing Madcap Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Bruker du outdated addons etter sist patch?
olemedkrutt Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 Bruker du outdated addons etter sist patch? 8731932[/snapback] Ja
Ghaundan Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Utdaterte addons kan forårsake det, ellers kan det være skade på en fil (ta repair verktøy og prøv), en ustabil kode i spillet MM. Prøv å skru av addon og ta repair og se hvordan det går da.
Zced Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Dette skjedde to ganger med 1 times mellomrom, første gangen restarta jeg bare spillet, andre gangen tok jeg screenshot og posta her. Hva er feilen, er det den nye patchen sin feil? 8731901[/snapback] Foreldrene dine som har gjort sånn fordi du skal bli lei av det og slutter med WoW
Gundersen Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 (endret) frequent "Error #132" once in game or after doing a "Alt-tab" Solution: For most users, removing the line SET Basemip ”1” from Config.wtf in WTF folder fix this issue. -Navigate to your WTF folder located in your World of Warcraft folder. The default location should be C:\Program Files\World of Warcraft\WTF -Double left click on the Config.wtf file. -Select Select the program from list and hit OK. -Select WordPad (uncheck the box next to "Always use the selected program to open this kind of file") and hit OK. -Look for the line SET Basemip "1" and replace it with SET Basemip "0", if not there, then add the SET Basemip "0" line. -Close the file and click "Yes" when it asks you to save the changes Endret 29. mai 2007 av Gundersen
CyprieN Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Denne linken går til blizz forumet, blue post på de fleste 132 errors.. håper du finner svaret ditt der, jeg har det samme problemet men vet hva som er feilen... jeg kan ikke bruke VT og WoW sammen da får jeg minne error... veldig irrit... håper de fikser det snart. Seff test Gundersen's forslag først, men det kan få følger av at du dropper litt i FPS.
FunkyMonk Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg har fått samme error 3 ganger nå siden patchen (har aldri sett den før patchen)... Bruker addons, og 4 stk av disse er "utdatert": - DamageMeters - KLHThreatMeter - MobInfo-2 - Titan Panel (med de originale titan plugins, ingen eksterne) Dette er såpass velrenomerte addons, at jeg tror feil i disse ville ha resultert i en fix rimelig kjapt. Dermed utelukker jeg egentlig at de har noe med problemet å gjøre... Jeg har opplevd errors på begge mine maskiner, jeg nekter å tro at begge maskinene har fått tilsynelatende samme hardwarefeil innen noen få dager... Jeg ser heller ingen spesiell sammenheng mellom hva jeg gjør når feilen dukker opp: - Åpnet cooking interfacet - Aksepterte en summon til en meeting stone - Løp inn i Allerian Stronghold Jeg har ikke klart å sette hendelsene i sammenheng med alt+tab (selv om det er noe jeg ofte gjør)... I alt+tab tilfellene skal krasjen forekomme umiddelbart, ikke sant? Forøvrig synes jeg det er vanskelig å utføre tester på dette (feks ved å disable addons), det har jo skjedd relativt sjeldent - jeg har tross alt spilt noen timer siden forrige patch... Det kan jo ta dager før det skjer igjen... Endret 31. mai 2007 av FunkyMonk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå