Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Sånn for moro skyld søkte jeg på telefonkatalogen.no etter ordet "Homse". Ble overrasket kan man si
Aderlig Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Jasså? Kom navnet ditt opp? Jeg orker ikke registrere meg, så fortell meg gjerne hva som skjer.
Torsteinen Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 haha 14 stk med etternavnet homse... de bor i vikeså og ålgård, paster ikke her av hensyn til de stakkars mennewskene men jeg sier bare
Sivert Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 de hadde det sikker ikke serilg bra på barneskolen
glabba Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Jeg hadde virkelig vurdert å skifte navn hvis jeg het homse. Sikkert morsomt hvis du faktisk ER homo, men surt hvis du er hetro.
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Jasså? Kom navnet ditt opp? Jeg orker ikke registrere meg, så fortell meg gjerne hva som skjer. Navnet mitt kommer ikke opp. Top Secret Men du trenger ikke registrere deg lenger. Bruke www.gulesider.no sine søke sider så får du svar....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå