tehextinct Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 (endret) Hey! Skal kjøpe ny pc, til mye spilling og litt musikk + videoredigering(Bare redigere noen fraps filmer ^^) Budsjett: 16k Trenger: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor GPU (8800gtx 768mb)PSU RAM 2gb CPU LCD Skjerm 20"(Vet CRT(CTR WTF ) er bedre har en 19" stående =), men skal også ha en lcd skjerm!) HD HK Skal ikke ha! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor DVD BrennerCPU Kjøler Kabinett Mer en en HD Mus Tastatur Musematte Alt skal kjøpes fra Komplett.no Her er handlisten jeg har satt opp: Handeliste Jeg lurer engentlig mest på om noen har "dårlig" erfaring med disse produktene siden jeg er ganske sikker på at dette er det jeg skal kjøpe Edit: Det skal også nevnes at jeg har: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Zalman ViftestyringSamsung DvD Brenner Western Digital Caviar 400GB TT Soprano DX Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet CPU Kjøler Mvh Tehextinct =D Endret 28. mai 2007 av tehextinct
tehextinct Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 Kanskje dumt av meg å bumpe slik, men ingen som har noen meninger?
Salemonsen_ Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 (endret) Kanskje dumt av meg å bumpe slik, men ingen som har noen meninger? 8726340[/snapback] Hvorfor i alle dager skal du ha XFX sitt skjermkort og hovedkort? de er jo svin dyre! Jeg ville heller ha satset på et P5B-Deluxe eller et annet P5B kort fra asus. Anngående skjermkort ville jeg bare satset på det billigste GTX kortet siden det er så å si det samme skjermkortet med forskjellige fabrikk OC, gå får det billigste GTX å overklokk det heller til samme verdiene som feks XFX sitt ellers så det helt fint ut! EDIT: Leif the evil one MVH Salemonsen Endret 28. mai 2007 av SirSalemonsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå