v-gard Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Grind harpies nord i Feralas fra 50-53.. dei dauer fort, dei dropper haugevis med mageweave cloth som du tjener peng på å selge på AH og dei dropper Vibrant Plumes som du kan bytte inn mot darkmoon faire tickets.. eller du kan selge dei på AH når darkmoon faire er i Azeroth. Eg hadde 28.000 xp i timen(uten rested xp) berre av å drepe harpies med roguen min, og eg hadde dårlig gear.. fult med greens 8727595[/snapback] Jeg har mer enn 35k xp i timen hvis jeg quester på min lvl 42 warrior Slasker alt for mye ellers, men bryr meg mer om å ha det moro enn å gå opp i level, selv om det er en del av moroa ;=) OnT: Hvis du skal grinde, så ta blood elfs i Aszhara imo. Dropper greit med Runecloth og dauer fort. Hvis du skal queste, så bør du vel finne noen i Azshara(ikke mange der tror jeg, men..), Felwood og snart WPL tror jeg. Kan jo og være en fordel å gjøre noen instancer hvis du syns det er kjedelig å grinde og ikke har lyst til å queste.
Skurupu Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Personlig har jeg dualscreen, og ser på filmer og serier mens jeg grinder. Ellers hører jeg på alt av podcasts fra www.wcradio.com, en veldig informativ og underholdende radiokanal med programmer som omhandler World of Warcraft. Anbefales på det sterkeste.
.tomf Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 noen som vet om et sted hvor wowvid er oppdatert til 2.1? 8725588[/snapback] Trenger jo ikke wowvid. Det er bare å sette WoW i maximized windowed mode, med en mediaspiller satt til "always on top." VLC er fint til det formålet.
fjeddiu Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Bruk addonen WoWVid 2.0 og se film mens du grinder (Evt slutt med grinding. Det er tregere enn questing og gjør deg lei av spillet. Bruk heller leveling-guide fra wow-pro.com) 8724738[/snapback] Nå skal jeg grinde til jeg har sett ferdi alle filmene mine!
Zced Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 Bruk addonen WoWVid 2.0 og se film mens du grinder (Evt slutt med grinding. Det er tregere enn questing og gjør deg lei av spillet. Bruk heller leveling-guide fra wow-pro.com) 8724738[/snapback] Nå skal jeg grinde til jeg har sett ferdi alle filmene mine! 8731501[/snapback] Samme her. Har masse filmer jeg ikke har nådd å sett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå