Gå til innhold

Finne erstatter for WoW.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo skjekke ut Dungeons and Dragons Online. Kanskje ikke verdens største hit, men er midt i blinken om du er dønn lei grinding, mangel på folk som kan oppføre og ensomme kvelder i den virtuelle villmarka (DDO fokuserer en del på grupper, men man har også mulighet for å ta ting alene).

Skrevet

nå skjønner jeg hvorfor cs har levd så lenge! fordi man levler ikke, man har aldri samme motstander, og i wow er d slik som jeg har skjønt at man gjør mye d samme om og om igjen når man levler nye characters?

Kanskje kanskje? :blush:

Skrevet

om du er interissert kan jeg på det varmeste anbefale Knights of the old republic 1 og 2, noen av de beste rpg spilla laget til pc etter min mening :-)

er star wars, så en liten interesse for denne biten bør man nok ha.

ellers kan jeg jo anbefale en haug av mmo spill, men de har alt blitt nevnt så står over den biten :-)

Skrevet

Knights of the Old Republic 1 og 2 er geniale spill:) JEdi Academy er også ganske kult :p

Dark Messiah of Might and Magic er også bra, det burde du prøve. Ganske lite spill da, men er jævlig morsomt. Du kan jo være ond, god, klare det på forskjellige måter og sånt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...