Strongbow Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Hvis du bestiller fra CDON.COM, Playx.no eller dvdstrax.com så burde du kjøpe spill under 200 kr ellers kan du få en ekstra tollavgift på noe sånt som 160 kr. Fant ut det første gangen da jeg ikke visste det fra før av. Men jeg har også funnet spill der som raskt har gått ned til 199 kr. Medieval 2 Total War Limited Editon boks. Star Wars Empire at War etc. Mange mange spill har jeg fått like etter at det kom ut til lav pris. Hvis noe er over tollgrensen så kjøper jeg heller fra Gamezone.no 8740137[/snapback] Toll er inkludert i prisen hos CDon. Det er en grunn til at nye spill koster 500 kroner.
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 (endret) Har nå bestilt produkter for over 200 kr hos CDON mange ganger. Det eneste som legges på er frakt som er på 29 kr. Dessuten sender de fra et lager i Norge. Endret 1. juni 2007 av medlem-105082
RogueAlien Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Ok da har jeg kanskje misforstått da. Beklager. Men jeg tror ihvertfall det gjelder dvdstrax.com og playx.no.
stonebro Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 (endret) Om du går på cdon.com får du først opp et vindu der du velger hvorvidt du vil ha den norsk, svensk, dansk, eller finsk. Så om du velger den norske sendes varene fra et lager basert i Norge og det er ingen toll nei. Merk at utvalget i de svenske og danske butikkene kan variere fra den norske (stort sett er vel utvalget mest slunkent i den norske), og det kan være verdt å stikke innom cdon.se og cdon.dk også for å se om man finner noen gode enkelttitler til kanonpris f.eks. CDON har også en veldig bra outlet med helt OK spill som starter på 19 spenn, samt en del classics / medallion etc. samlepakker o.l. Spesielt vil jeg anbefale Splinter Cell - trilogien til 149 spenn eller noe sånt. Det er veldig god valuta for pengene. Endret 2. juni 2007 av stonebro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå