Gå til innhold

21-40 med gnome rogue, hvor skal jeg grinde/queste


Anbefalte innlegg

Jeg er en lvl 21 gnome rogue. Har drevet en stund i Redridge Mountains, og for å være helt ærlig det begynner jeg å bli lei av. Jeg er ganske lite erfaren med wow siden jeg bare har spilt det i et par dager til sammen. Har noen et godt forslag på hvor jeg burde grinde/queste fra lvl 21 til 40 ca? Hva er best når man er rogue, grinde eller queste?

Endret av -stiaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er en lvl 21 gnome rogue. Har drevet en stund i Redridge Mountains, og for å være helt ærlig det begynner jeg å bli lei av. Jeg er ganske lite erfaren med wow siden jeg bare har spilt det i et par dager til sammen. Har noen et godt forslag på hvor jeg burde grinde/queste fra lvl 21 til 40 ca? Hva er best når man er rogue, grinde eller queste?

8721371[/snapback]

prøv rogue tråden!

Lenke til kommentar

21-40 er ganske så mye da! Du kan ikke renge med å holde deg på en plass:P KJenner ikke så godt til hva som er vanligst hos alliance, men jeg pleier å komme meg fra 21-40 i disse områdene:

 

lvl21>WC>Southern Barrens>Stonetalon mountains>Ashenvale>SFK>Hillsbrad foothills>1kneedles>shimmering flats>Alterac mountains>RFK>Arathi Higlands>Desolace>Stranglethorn vale>Badlands>lvl40

Lenke til kommentar
21-40 er ganske så mye da! Du kan ikke renge med å holde deg på en plass:P

 

 

Hehe, mente jo ikke at det skulle forgå på en plass... VIlle bare vite om hvor det var lurest å drive fra 21 til 40.... det v ar ikke noe mer.....MEN hva er lurest for rogue? GRINDE eller QUESTE? skal jeg være sverd eller dagger? :p Sverd atm..

Lenke til kommentar
21-40 er ganske så mye da! Du kan ikke renge med å holde deg på en plass:P

 

 

Hehe, mente jo ikke at det skulle forgå på en plass... VIlle bare vite om hvor det var lurest å drive fra 21 til 40.... det v ar ikke noe mer.....MEN hva er lurest for rogue? GRINDE eller QUESTE? skal jeg være sverd eller dagger? :p Sverd atm..

8726440[/snapback]

 

quest, og sword

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...