Gå til innhold

Hvilkent Rome spill burdte jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Så jeg burdte ikke  innstallere packen?

Men må jeg bygge basen selv og alt? Hvor veit jeg hvor de jeg spiller i mot er?

Kan man velge lag?

Og broren min lurer på om man kan velge farger på uniformene.. Man kan vel ikke det

Nai ikke installer Expansion pack, men klokt valg hvis du kjøpe en spill av Total War serien.

Når du skal starte spillet så kan du velge mellom 4 land, hver av disse ligger i forskjellige områder med forskjellige farger på draktene, ellers kan du ikke velge farger.

Når du begynner så starter du med en base og litt penger , og en Overgeneral.

Da skal du lage deg Unit (hær) med de pengene og gå å erobre andre land, når du tar over andre baser så er dem dine og du kan lage flere units ifra der.

og etter hvert når du får flere baser så (på medival) kommer prineser og gifter seg med dine slekter da får du flere så kan lede dine hær, du får flere generaler, du kan også adoptere generaler, men den første generalen er den viktigste av alt, han er også den sterkste så pass på at han ikke dør i kamper, og etterhvert så får du mere penger da kan du lage bygninger og bedre units, da blir det enklere å ta over andre baser :D

Skrevet

Så Når jeg har jeg har vunnet en krig, så må jeg ikke lage ny save?

Hvordan tjener jeg penger?

Kan fiende mine komme å angripe meg?

Noen som har SS av de huset der jeg lager hær?

Så, jeg kan kun bygge noen hus?

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Så Når jeg har jeg har vunnet en krig, så må jeg ikke lage ny save?

Hvordan tjener jeg penger?

Kan fiende mine komme å angripe meg?

Noen som har SS av de huset der jeg lager hær?

Så, jeg kan kun bygge noen hus?

8724005[/snapback]

Det er best at du saver sånn at hvis du går ut av spillet da kommer du igejn der du har savet.

Jo flere bygninger og slott du lager i en sånn base jo flere folk vil komme inn der, og de betaler skatt vettu, men hvis du overdriver med skatten så vil befolkningen synke , og at du har sånn trade marked. det finnes f.eks mye bomul i egypt, ta over noen baser der og bomulet er ditt. FIenden er overalt og de er dessverre usynlig helt til du kommer helt inntill dem, dem angriper dine hær og dine baser.

basene har sine leveler, jo større den blir jo flere og bedre krigere kan du lage, og husk å ha de beste krigerne i hovedtaden din, fordi Paven er der (Men du kan flytte på han, risikabelt),

Og at du kan f-eks lete snikmordere, han kan da gå inn i andres baser brenne opp dyre bygninger, dreper generaler eller paver som er øvre enn dine paver.

du kan også leie spioner

Gjest Slettet+5132
Skrevet
hva snakker du om? andres paver? mener du kardinalene?

8724413[/snapback]

Ah kardinalene!

kom ikke på ordet så jeg skrev paver :D

Skrevet (endret)

Mitt beste råd: kjøp spillet og prøv! Evt last ned en demo dersom det er mulig. Blir umulig å forklare åssen spillet fungerer, må bare prøves. Eneste jeg kan si er at spillet er veldig bra, spillet det enda, går lissom aldri lei...

Edit: Og snakker da selvfølgelig om Rome: Total War og ikke Medieval: Total War som enkelte har blandet inn i diskusjonen her.

Endret av Gaius_Marius
Gjest Slettet+5132
Skrevet
Mitt beste råd: kjøp spillet og prøv! Evt last ned en demo dersom det er mulig. Blir umulig å forklare åssen spillet fungerer, må bare prøves. Eneste jeg kan si er at spillet er veldig bra, spillet det enda, går lissom aldri lei...

Edit: Og snakker da selvfølgelig om Rome: Total War og ikke Medieval: Total War som enkelte har blandet inn i diskusjonen her.

8724494[/snapback]

haha På en måte så synes jeg Rome Total war er best men Medival er også bra, greier ikke å velge mellom dem

Skrevet

Ja er forsåvidt enig i at Medieval er bra, men jeg personlig elsker antikken og derfor synes jeg Rome er bedre. Men trådstarter ville vite om han skulle kjøpe Civ City Rome eller RTW og ikke om hva som er best mellom RTW eller MTW :p

Så min anmodning til trådstarter er: kjøp RTW og kos deg i mange mange timer for dette spillet har mange muligheter og mange måter å gå fram på. Dessuten finnes det mange mod's som gjør spillet totalt forandret og enda bedre etter min mening. :D

Skrevet
Ja er forsåvidt enig i at Medieval er bra, men jeg personlig elsker antikken og derfor synes jeg Rome er bedre. Men trådstarter ville vite om han skulle kjøpe Civ City Rome eller RTW og ikke om hva som er best mellom RTW eller MTW :p

Så min anmodning til trådstarter er: kjøp RTW og kos deg i mange mange timer for dette spillet har mange muligheter og mange måter å gå fram på. Dessuten finnes det mange mod's som gjør spillet totalt forandret og enda bedre etter min mening. :D

8725298[/snapback]

Skal kjøpe med det i morra vedder jeg på

Skrevet

Jeg må bare si at Total War spillene er de beste strategispillene jeg har spillt av moderne spill. Jeg elsket Medieval Total War med Viking Invasion. Beste expansion ever! Rome Total War er også konge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...