southhome Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Hei. Ønsker alle her i forumet et riktig GODT NYTT ÅR! ,spesielt til dere som har vert aktive hjelpere for oss med store og små problemer . Jeg har sett mye på forumet tidligere og fått mange gode tips :o . KEEP UP THE GOOD WORK! Så nok en gang: GODT NYTT ÅR !!!
Rockj Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Godt nyttår! PS: er på besøk i Trondheim...pika det farlig å vere på nyttårs aften i trondheim. Du er berre heldig at du ikkje får ei rakkett i huet (det var i Kroppanmarka) (skulle gjerne vert finare vær så eg kunne sett inn til Trondheim sentrum ) EDiT: erm...og trøndere sender endå opp raketter klokken 14:15 .. mulig grunn: folk som har blitt edru som har gløymt å sendt opp rakkettene sine?
Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2003 Skrevet 1. januar 2003 Godt nyttår folkens. 2002 var et bra år for meg ivertfall. :wink:
Jimmy Pop Skrevet 2. januar 2003 Skrevet 2. januar 2003 Godt nyttår folkens. 2002 var et bra år for meg ivertfall. :wink: Ja, samma her... Håper 2003 blir MINST like meningsløst.. :-P Good newyear
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå