Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Stopper i oppstart


Anbefalte innlegg

Pc`n min stopper når jeg booter, den kommer til skjermen hvor det står info om hk cpu osv. også står det press F11 for boot options eller noe i den duren, trykker man F11 så står det at man har valgt å gå inn i boot menyen men det skjer ingenting, den blir bare stående der...

 

Når jeg ikke trykker F11 så skjer det heller ingenting, da står det bare Press F11 for boot options... Noen som har peil? Dette skjedde etter jeg byttet cdrom, men nå står det ikke i noen cdrom i det hele tatt og fortstatt er problemet der...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pc`n min stopper når jeg booter, den kommer til skjermen hvor det står info om hk cpu osv. også står det press F11 for boot options eller noe i den duren, trykker man F11 så står det at man har valgt å gå inn i boot menyen men det skjer ingenting, den blir bare stående der...

 

Når jeg ikke trykker F11 så skjer det heller ingenting, da står det bare Press F11 for boot options... Noen som har peil? Dette skjedde etter jeg byttet cdrom, men nå står det ikke i noen cdrom i det hele tatt og fortstatt er problemet der...

8716170[/snapback]

 

Hvis du har USB mus, logitech g5 feks

plugg den ut og la den være ute til windows er kjørt i gang.

Det er iallefall det jeg må gjøre, ikke at jeg fatter hvorfor :no:

Lenke til kommentar
Pc`n min stopper når jeg booter, den kommer til skjermen hvor det står info om hk cpu osv. også står det press F11 for boot options eller noe i den duren, trykker man F11 så står det at man har valgt å gå inn i boot menyen men det skjer ingenting, den blir bare stående der...

 

Når jeg ikke trykker F11 så skjer det heller ingenting, da står det bare Press F11 for boot options... Noen som har peil? Dette skjedde etter jeg byttet cdrom, men nå står det ikke i noen cdrom i det hele tatt og fortstatt er problemet der...

8716170[/snapback]

 

Hvis du har USB mus, logitech g5 feks

plugg den ut og la den være ute til windows er kjørt i gang.

Det er iallefall det jeg må gjøre, ikke at jeg fatter hvorfor :no:

8716386[/snapback]

 

Det kan du ordne i BIOS, disable USB units eller noe sånt - så du slipper å koble inn og ut musen hele tiden mener jeg.

Lenke til kommentar

Nappa ut alt bortsett fra strøm og skjerm, samme feilmelding...

Har også resetta bios.. Samma driten

Dro ut begge diskene også, skjedde ikke en dritt annerledes... sitter ikke cdrom eller diskettstasjon der nå, har bare det minimale av alt! og fortsatt starter ikke dritten!

Lenke til kommentar
Nappa ut alt bortsett fra strøm og skjerm, samme feilmelding...

Har også resetta bios.. Samma driten

Dro ut begge diskene også, skjedde ikke en dritt annerledes... sitter ikke cdrom eller diskettstasjon der nå, har bare det minimale av alt! og fortsatt starter ikke dritten!

8716712[/snapback]

 

Det suger bigtime, føler med deg der, jeg har som sagt holdt på i dagesvis med en ny maskin, har ikke funnet ut en dritt synes jeg. Bare skjønt at hadde det vært noen alternativer, så tror jeg ikke det hadde blitt windows neste gang.

Stian, mener du at jeg skulle disablet boot fra usb, det var det første jeg gjorde, men det hjelp ikke, har just updatet firmware til musen, håper det hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...