Garanti Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 (endret) Heisann... Har laget et map til CS:S, ikke ferdig ennå, men vil ha litt tilbakemeldinger. Jeg får ikke lastet opp .bsp-filen filen, så dere må rename labyrint.txt til labyrint.bsp. Jeg vet ikke i hvilken folder man legger filen i, men det vet kanskje dere. EDIT: Funker med max 5 botter, selv om jeg har 8 spawneplasser på hvert lag EDIT2: Funket visst med flere botter. Får dere som har lastet ned mappen det til? labyrint.txt Endret 27. mai 2007 av garanti
cyberPanda Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 baner skal legges i ....steam/steamapps/username/counter-strike source/cstrike/maps men du får nok mere respons om du legger ut bilder i stede for bsp fila. neste gang du skal laste opp en bane kan du legge den ut på fpsbanana.com når det kommer til selve banen så ser den ikke akkurat pen ut. du kan jo begynne med å plasere en light entety i hvert rom. i det store rummet oppe kan du legge toolsskybox texture i taket pluss en light enviroment midt i rummet. det kommer til å gjøre en enorm forskjell.
Laffe Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 legg ut, csbanen din da(bilde) så vill det komme fortere respons.. Jeg har slutta med cs, så det blir litt vanskelig, selvom jeg har lyst til å spille:p Skole<38-|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå