Gå til innhold

Diskusjonstråd rundt Ghost Rider


Grievdus

Anbefalte innlegg

Men synes de største idiotene er folkene som beundrer ham ? Hvordan i Hel*** kan man beundre en person som setter andres liv i fare ?? Og kom ikke her med pisspreik om at "han har full kontroll" , det er det dummeste jeg hører...INGEN kan ha full kontroll med andre personer på veiene...

8723987[/snapback]

Er helt enig der, skjønner ikke hvorfor han ikke kjører rett inn i en murvegg før han tar livet av noen andre.. Hva ville skjedd hvis han møtte ei dame med barnevogn?

8724084[/snapback]

 

Vet ikke hvor i Norge du bor, men her i Osloområdet er det ikke veldig mange damer med barnevogn på motorveien, mulig det er sånn i Sverige hva vet jeg.

 

Vet han kjører i smågater også men da er det mest showoff og ikke noe særlig fart.

 

Ja det er uforsvarlig kjøring og han kan skade andre, men det er også mildt sagt fett å se på og jeg skjønner godt at folk synes det er god underholdning. Ikke at dette forsvarer at han setter andres liv i fare..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som har sett 5'ern Back to Basics ? å vet hvor han kjører hen der?

8742396[/snapback]

"We cuts now after months recover all the scenes in “GR5, back to basics”

why it now will go to DVD production have planed and after that to Be released June 15 2007."

8747621[/snapback]

 

Den gleder jeg meg til. Underholdende å se på slik uansvarlig kjøring så lenge det går bra.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Ghost Rider 5 Back to Basics er ute!

 

de har av en eller annen grunn valgt å legge kjip musikk over hele greiene

(som ikke var så ille når jeg faktisk fikk sett filmen :)

 

vanvittig hvordan polisen blir latterliggjort, men de var tydeligvis med på leken.. syns litt synd på dem, de er jo nødt til å følge etter han. på en annen side, AndyG overdriver ikke.

 

veldig underholdene.

Endret av toro2
Lenke til kommentar
Sett 5'ern nå. Sprøtt, bortsett fra musikken. Den var kjip. Helt vildt at politiet faktisk prøver å stoppe han ved å

 

 

fronte han med en varebil :S

 

 

Men har man skills så går slikt greit. Skulle gjerne sett mer av den snow raceren! Det var faen meg galskap!

 

Endret av ersa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...