Gå til innhold

Enkel klanside - ønsker kritikk


Anbefalte innlegg

Hei hopp. :)

 

Jeg fikk plutselig lyst til å lage en hjemmeside av noe slag, og begynte å skrape sammen litt av hvert. Resultatet ble en ganske liten, enkel side for CS-klaner, som forhåpentligvis ikke er like fæl som mange andre CS-sider. Håper du kan ta en titt og kanskje gi litt kritikk selv om det er CS-fjOrtiZz-relatert. :)

 

REDIGERT: Vil bare minne på at siden ikke er 100% ferdig. Som dere ser funker ikke "Siste nyheter" noe særlig godt ennå.

 

Click meh.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes headeren "skriker" litt for høyt/sterkt... Menyes synes jeg kommer utydelig. Blender liksom inn med artikklene.. man ser ikke at det er menyen.. (Det Teddy sier passer bra)

 

Ellers er det litt mye plass mellom header og text. Kunne vært litt mindre for min del.

 

Sponsor bildene burde fått sterke farge når du tok musa over dem. De originelle fargene.

 

 

Husk.. dette er da mine meninger, smak og behag.

Lenke til kommentar

enig med Ernie2k i at orginalfargene på sponsorlinkene burde komme når man tar musa over dem.

noe annet jeg ville føyet til er "Counter-Strike 1.6" under headeren, og eventuelt fått inn noen stilige bilder, ihvertfall noe til å fylle den tomme rammen til venstre. ser litt "forlatt" ut imo.

 

bortsett fra de tingene var alt bra, og må bare si at fargekombinasjonen var så godt som perfekt :love:

Lenke til kommentar

Liker designet nå jeg!

 

For den sponsor greia så kan du sette en klasse på hvert bilde (eller link). Deretter kan du i css skrive noe slikt:

 

EDIT: se også her

 

.sponsor1:hover {
background: url("bildet");
}

Er ikke sikker på om den koden støttes i alle nettsider da..

 

Hvis den fungerer i alle nettlesere, kan du jo:

.sponsor1 {
background: url("dusaBilde");
width: 100px; 
height: 100px;
}
.sponsor1:hover {
background: url("sterktBilde");
}

Høyden er viktig å ta med..

Da skal du ikke trenge å bruke img taggen heller..

Endret av Einar
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...