Gå til innhold

Enkel klanside - ønsker kritikk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei hopp. :)

Jeg fikk plutselig lyst til å lage en hjemmeside av noe slag, og begynte å skrape sammen litt av hvert. Resultatet ble en ganske liten, enkel side for CS-klaner, som forhåpentligvis ikke er like fæl som mange andre CS-sider. Håper du kan ta en titt og kanskje gi litt kritikk selv om det er CS-fjOrtiZz-relatert. :)

REDIGERT: Vil bare minne på at siden ikke er 100% ferdig. Som dere ser funker ikke "Siste nyheter" noe særlig godt ennå.

Click meh.

Endret av NorthGarden
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den var jo enkel, men jeg synes den var fin jeg :)

Mye bedre enn de "vanlige" CS sidene, som ser ut som de har vært en liten tur gjennom tarmsystemet...

Endret av aVertigo
Skrevet

Litt for enkel om jeg skal være ærlig. Kommer dårlig frem at det er en CS-klan, noe det bør gjøre. Prøv og bruk noen bilder eller noe, bare på en stilren og simpel måte som du har preget resten av designet med.

Skrevet

Vil det komme godt nok frem at det er en CS-klan om jeg skriver "Counter-Strike 1.6" eller noe lignende under teksten "Hyperathletic"?

Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet

hvilken font er headeren i?

Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet

Hvordan fikk du til den glow-effekten?

Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet

Niks..

Fikk vite det av NorthGarden.

Skrevet

Litt plass mellom hver sponsorboks, en mer tydelig meny. En vanlig "klisjèmeny" der hvert element har en egen boks med :hover{ background-color: #123asd} tror jeg funker bra.

Skrevet

Jeg synes headeren "skriker" litt for høyt/sterkt... Menyes synes jeg kommer utydelig. Blender liksom inn med artikklene.. man ser ikke at det er menyen.. (Det Teddy sier passer bra)

Ellers er det litt mye plass mellom header og text. Kunne vært litt mindre for min del.

Sponsor bildene burde fått sterke farge når du tok musa over dem. De originelle fargene.

Husk.. dette er da mine meninger, smak og behag.

Skrevet

enig med Ernie2k i at orginalfargene på sponsorlinkene burde komme når man tar musa over dem.

noe annet jeg ville føyet til er "Counter-Strike 1.6" under headeren, og eventuelt fått inn noen stilige bilder, ihvertfall noe til å fylle den tomme rammen til venstre. ser litt "forlatt" ut imo.

bortsett fra de tingene var alt bra, og må bare si at fargekombinasjonen var så godt som perfekt :love:

Skrevet
enig med Ernie2k i at orginalfargene på sponsorlinkene burde komme når man tar musa over dem.

8742253[/snapback]

Er enig i det.

Og jeg lurer også på hvordan man gjør det :p ?

Skrevet (endret)

Liker designet nå jeg!

For den sponsor greia så kan du sette en klasse på hvert bilde (eller link). Deretter kan du i css skrive noe slikt:

EDIT: se også her

.sponsor1:hover {
background: url("bildet");
}

Er ikke sikker på om den koden støttes i alle nettsider da..

Hvis den fungerer i alle nettlesere, kan du jo:

.sponsor1 {
background: url("dusaBilde");
width: 100px; 
height: 100px;
}
.sponsor1:hover {
background: url("sterktBilde");
}

Høyden er viktig å ta med..

Da skal du ikke trenge å bruke img taggen heller..

Endret av Einar
  • 3 uker senere...
Skrevet

For enkel, faktisk.

Jeg synes det ble litt mye med grønn ramme rundt sponsorbildene. I tillegg kunne menyen ha blitt gjort litt mer med, slik at den skiller seg ut fra nyhetene. Ellers kul side - niz med cutenews! :-)

Skrevet (endret)

Den grønne rammen skal egentlig ikke være der. Fikser det senere en gang. Summah_and_sUn___________.

Endret av NorthGarden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...