Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Oppdatering av Ati Catalysator cont. center


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har oppdatert til siste versjon av ATI CATALYST Control center. Og da jeg instalerte dette på maskinen så fikk jeg melding om at dette krevde min ver 2 av Net Framwork.

Tok da som en selvfølge at jeg kunne legge inn ny Net Framwork senere men det skulle jeg ikke ha gjort.

Maskinen starter opp og booter som normalt kommer opp med logoen Windovs XP og laster videre men så blir skjermen svart.

Jeg har da forsøkt å få startet maskina i sikkerhetsmodus eller med siste gode oppstartmodus men får ikke starta den med dette.

Har lastet ned Net Framwork 3.0 å lagt dette på en netdisk men er jo avhengig å få denne maskina igang med visning på skjerm for å kunne rette opp i dette.

 

Noen gode råd tror heg har forsøkt alle de forskjellige oppstart alternativene som er under oppstart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja nå har jeg brukt hele ettermiddagen uten å få liv i skjermen.

Maskinen starter opp som normalt og jeg kan nå den fra andre maskiner via nettwerket.Maskina står tilkoblet en 17" Samsung flat skjerm via Vga og 1 40" storskjerm via DVI.Begge skjermene oppfører seg like dvs at de kommer opp som normalt under bootingen av XP pro men så blir de mørke igjen.

Var å hentet en Sony CRT skjerm VGA for å dse om den kom opp, men det var det samme .

 

Har søkt litt på nettet ang under oppstart i sikkerhetsmode kommer det frem 3 beskjeder

1.Trykk ESC hvis du ikke vil loade A347bus.sys

2.Trykk ESC hvis du ikke vil loade D347bus.sys

3.Trykk ESC hvis du ikke vil loade SPTD.sys

 

Der er bare det at hvis jeg tryker ESC på alle disse så booter maskina.

pånytt.

På nettet står det noe om dette er drivere til Alcohol 120 og Daemon tools.

 

Noen gode raå da den ikke kommer opp med skjermvisning i sikkerhetsmode.

Endret av steaamo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...