Gå til innhold

Nye høytalere - hva skal jeg ha?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Jeg skal ha meg nye høtalere, helst sourround...

 

Jeg har 500-600kr å prutte med så dere for holde dere innen det...

 

Jeg vil selfølgelig ha en kraftig subwoofer....

 

 

Rommet mitt er ganske lite 10m2 sikkert...

 

 

Har sett litt på Creative T6100, er de fine eller??

Endret av korka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, da må det nesten være PC-høyttalere du mener (du har jo nevnt T6100), hvis ikke hadde du ikke hatt råd til kabler engang. Logitech X530 tror jeg er et bedre alternativ enn T6100. Men om du er villig til å ofre surrounden (kommer litt an på hvordan rommet ditt ser ut. Mange rom er vanskelig å sette opp surround i) så er Logitech Z4i 2.1 et enda bedre alternativ hvis du liker bass. Større sub, og sikkert bedre satelitter også selv om det er bare to.

Lenke til kommentar

Kan ikke sies nok ganger virker det som,diskusjon rundt pc-høyttalere skal tas i Lydkort/PC-høyttalerforumet. Her er det hifi-høyttalere.

 

Og som andre har sagt her så er det dessverre så og si umulig å få et 5.1 sett til 600 kr eller 2.1/2.0 for den saks skyld når det er snakk om hifi.

Lenke til kommentar
Ok, da må det nesten være PC-høyttalere du mener (du har jo nevnt T6100), hvis ikke hadde du ikke hatt råd til kabler engang. Logitech X530 tror jeg er et bedre alternativ enn T6100. Men om du er villig til å ofre surrounden (kommer litt an på hvordan rommet ditt ser ut. Mange rom er vanskelig å sette opp surround i) så er Logitech Z4i 2.1 et enda bedre alternativ hvis du liker bass. Større sub, og sikkert bedre satelitter også selv om det er bare to.

8713617[/snapback]

 

Jeg har hatt X-530, og det er i grunn svært bra i forhold til prisen, det har selvfølgelig sine svakheter, men det funket bra til å se film med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...