Gå til innhold

Noen som får bra videokvalitet med Orb?


Anbefalte innlegg

Heisann prøver å bruke Orb til å se filmer på Wiien min. Får frem videoene men kvaliteten er vanvittig dårlig. Prøver å route rett til PCen jeg streamer fra og tror jeg har fått det til.

 

Noen som faktisk får ok kvalitet på filmer? Musikk fungerer utmerket. Tar gjerne i mot tips om andre muligheter, prøvde litt media Center X, men gidder ikke convertere filmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle seriene og videoene mine ser helt fine ut via Orb. Jeg har hverken problemer med å streame små eller store filmer. Det største jeg har streamet er vel opp mot 1GB til nå. Men om det skulle stoppe opp midt i en film så er det vanskelig (hvis ikke umulig) å spole fram igjen til der det klikka å da må jeg bare se den ferdig på PC'n

Lenke til kommentar
Alle seriene og videoene mine ser helt fine ut via Orb. Jeg har hverken problemer med å streame små eller store filmer. Det største jeg har streamet er vel opp mot 1GB til nå. Men om det skulle stoppe opp midt i en film så er det vanskelig (hvis ikke umulig) å spole fram igjen til der det klikka å da må jeg bare se den ferdig på PC'n

8717333[/snapback]

 

Er sikkert bare jeg som ikke får til å Direct streame(streame rett fra PC -> Wii), har satt PCen jeg skal streame fra som DMZ(dvs alt inn routes direkte til den) samt port forwarding nettopp for å få direct stream.

 

Det merkelige er at mycast.orb.com går helt sinsykt tregt idag. Gikk fort å går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...