Gå til innhold

Xbox live - Ikke i Norge?!!!!!


HFL

Anbefalte innlegg

Jeg surfet litt rundt på nettet, var innom spill.no og fant dette:

Trist nyhet til xbox-eiere:

 

Dette er en trist nyhet til alle xbox-eiere.xbox live kommer til: Frankrike, Finland, Belgia, Sverige og mer i 14 mars MEN IKKE NORGE!

 

Xbox.no sin dårlige unnskyldning:

Hentet fra xbox.no:

-------------------

"Vi har tatt sikte på å starte Internett-spilltjenesten for Xbox i utvalgte europeiske land til sommeren i år. Lanseringen i Europa vil imidlertid ikke skje før vi mener vi har det beste innholdet for brukeren og kan forsikre oss om at spillopplevelsen blir stor. Vi vil offentliggjøre de aktuelle datoene og landene senere i år."

 

Vet de ikke at en av de beste xbox sin side er xbox live?

Min mening er at de selger mye bedre når xbox live kommer, fordi PS2 ikke har bedre online spilling tilbud enn xbox enda...

 

 

Er dette virkelig sant? :( Jeg håper ikke det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg vil påstå det vil være dårlig reklame hvis de lanserer noe som ikke er helt klart for "særnorske forhold"

tror de vil forsikre seg om at alt vil gå smurt først..

Lenke til kommentar

Hvor lange har det hvert mulig å spille spill over internet men pc. hmm. ca 200 mill år. så drit i det derre konsoll greia. spill på pc.

den som la inn denne posten må jo ha pc og internett så hvorfor ikke bare spille på den.

 

 

Men dette innlegget legger jeg vel opp til en lang og kjedelig diskusjon om pc vs konsoll, men ja ja hehehehehe <--- syk latter

Lenke til kommentar

xbconnect bruker jeg selv. men systemet suger, det er nesten umurlig og finne spill som ikke lagger der. men men, heck, det er nett gaming på det!

hvis det er noen som lurer på hva XBConnect er så er det program til og spille over nette med xboxen (www.xbconnect.com) der finner du det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...