Gå til innhold

Auto Assault MMORPG - Noen her som spiller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slengte meg for noen dager siden på en 14 trial av Auto Assault. Og så langt så storkoser jeg meg, det er kort fortalt World of warcraft bare i en post-apocalyptisk setting hvor spilleren for det meste er i en Mad max-aktig bil som man kan fikse og trikse på.

Men det slår meg at befolkningstallet virker ganske lavt, noe som er synd for spillet er så langt kjempemorsomt.

Men vil gjerne oppfordre folk til å teste ut spillet, det er som sagt 14 dagers gratis trial uten noen forpliktelser. Du kan melde deg på trial, laste ned og lese mer om spillet på Autoassault.com.

Hadde selv problemer med den nye innstalleren til spillet, men fant en som fungerte her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk meg også en tank i dag, sinnsykt å bare rulle inn i en fiendlig landsby og bare jevne den med jorden i løpet av sekunder. Mobs og bygninger flyger veggimellom, fantastisk morro.

Det meste i verden av bygninger osv er mulig å ødelegge, noe som er nyttig med tanke på tradeskilling ettersom man kan finne råvarer i ødelagte bygninger.

Skrevet

Husker jeg testet en trial for en stund siden. Var veldig morro i starten men ble fort veldig repetivt og kjedelig, ettersom det for det meste går ut på å holde inn en knapp og kjøre inn i fiender.

Skrevet
Husker jeg testet en trial for en stund siden. Var veldig morro i starten men ble fort veldig repetivt og kjedelig, ettersom det for det meste går ut på å holde inn en knapp og kjøre inn i fiender.

8709093[/snapback]

I veldig grove trekk så er det vel det spillet går ut på, altså å ta knekken på fiender, men bare ved hjelp av å holde inn en knapp er litt å ta i.

Du bør/må lære deg ferdigheter og sette opp utstyr som du bruker i kamp. Disse mappes til hotkeys (1 til 0 ala Wow og lignende spill), og en del planlegging bør vel ligge i å sette opp disse tilrettelagt spillestil og karakter.

Morer meg fortsatt med dette spillet jeg, og det er godt å spille et online rollespill som er kjemisk renset for alver, troll og annet fantasi søl.

Anbefaler som sagt folk å i det minste prøve spillet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...