Gå til innhold

Åpne fane i FF - Hjulklikk - MX Revolution!


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte meg nettopp en Logitech MX Revolution mus og har installert programvaren.

Jeg har tidligere vært vant til å åpne faner i firefox ved å ta et hjulklikk på musen slik linken åpnes i en ny fane. Jeg har ikke fått det til med MX Revolution musen og derfor lurer jeg på om det er noen som vet hvordan jeg kan gjøre det?

 

Mvh Kristoffer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg kjøpte min G5 som også er fra Logitech fikk jeg samme problemet. Installer programvaren fra CDen (SetPoint). Fra det programmet kan du endre museknappene på musen. Min midtre knapp stod på "Zoom" (Automatisk), men byttet det til "midtre knapp", og så funker det fint :) Jeg fant midtre knapp under "Annet", men det varierer sikkert.

Om du enda ikk efår det til kan jeg godt ta screenshot :)

 

Lykke til!

Endret av sondrev
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Hei!

Jeg kjøpte meg nettopp en Logitech MX Revolution mus og har installert programvaren.

Jeg har tidligere vært vant til å åpne faner i firefox ved å ta et hjulklikk på musen slik linken åpnes i en ny fane. Jeg har ikke fått det til med MX Revolution musen og derfor lurer jeg på om det er noen som vet hvordan jeg kan gjøre det?

 

Mvh Kristoffer!

8701876[/snapback]

 

installer setpoint, du får den uansett ikke på ett hjulklikk, du må trykke to ganger med hjulet, noe som er litt kjipt..

 

(hjul instillingen som lar deg åpne faner med hjulet heter universal scroll)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...