Kuuket Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 (endret) Hei, jeg har akkurat kjøpt meg ny PC, også har jeg satt sammen alt. Men når jeg slår på PC`n så stopper den etter noen sekunder, får ikke fram skjerm bilde heller. Bak PC`n har jeg et lite LCD skjerm, der står det CPU init. Mine PC specs er : Asus Striker Extreme Ram: OCZ DDR2 PC2-8500 Reaper HPC Edition PSU: Fortron/Source Epsilon 700W, Blå Vifte, Active PFC, ATX/EPS, SLI, 20/24pin CPU: Intel E6600 Endret 25. mai 2007 av PoWerRaZer
just_me Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg ny PC, også har jeg satt sammen alt.Men når jeg slår på PC`n så stopper den etter noen sekunder, får ikke fram skjerm bilde heller. Bak PC`n har jeg et lite LCD skjerm, der står det CPU init. Mine PC specs er : Asus Striker Extreme Ram: OCZ DDR2 PC2-8500 Reaper HPC Edition PSU: Fortron/Source Epsilon 700W, Blå Vifte, Active PFC, ATX/EPS, SLI, 20/24pin CPU: Intel E6600 8700961[/snapback] det var svart hos meg oxo jeg sente inn hk og fikk nytt og alt funka fett
Kuuket Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 Neida:D Det var bare og fjerne floppyn, så starta alt Steng tråden du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå