Kimelimm Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 (endret) Hei! OK, har lagd den, men hvordan aktiverer jeg, skriver inn komandoer etc? Endret 27. mai 2007 av Kimelimm
Lapp1 Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Her er RPG Mod Tok meg 2 sek. på google Alt sto visst forklart og! Lykke til!
VikinGz Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 med det samme vi er inne på dette. Når man lager en bruker i steam uten registere noen produkter får du tilgang til source server. Hvorfor får jeg alltid feilmld på denne brukeren hver eneste gang? uansett maskin
Lapp1 Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 (endret) med det samme vi er inne på dette. Når man lager en bruker i steam uten registere noen produkter får du tilgang til source server. Hvorfor får jeg alltid feilmld på denne brukeren hver eneste gang? uansett maskin 8698693[/snapback] Hvilken feilmelding kommer opp? Tror det finnes et topic her ett sted som handler om akkurat det, feilmeldinger EDIT: Hmm, nei Fant inget feilmelding topic Lurer på hvor jeg så det Endret 25. mai 2007 av golemm
VikinGz Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 med det samme vi er inne på dette. Når man lager en bruker i steam uten registere noen produkter får du tilgang til source server. Hvorfor får jeg alltid feilmld på denne brukeren hver eneste gang? uansett maskin 8698693[/snapback] Hvilken feilmelding kommer opp? Tror det finnes et topic her ett sted som handler om akkurat det, feilmeldinger 8698701[/snapback] kommer opp når jeg starter serveren, funker fint viss jeg logger inn med den jeg har spilla på. husker ikke hva som står
Lapp1 Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 med det samme vi er inne på dette. Når man lager en bruker i steam uten registere noen produkter får du tilgang til source server. Hvorfor får jeg alltid feilmld på denne brukeren hver eneste gang? uansett maskin 8698693[/snapback] Hvilken feilmelding kommer opp? Tror det finnes et topic her ett sted som handler om akkurat det, feilmeldinger 8698701[/snapback] kommer opp når jeg starter serveren, funker fint viss jeg logger inn med den jeg har spilla på. husker ikke hva som står 8698748[/snapback] Ja, du trenger vel base .exe programmene til spillene vet du. Sikkert det som er problemet, bare preload CS, også prøv å lage server igjen.
VikinGz Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 har prøvd det på den andre, men når jeg går tilbake til kontoen feiler den igjen. Kan bruke den samme, men da må jeg skrive passord hele tia... iritabelt ^^
Lapp1 Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 har prøvd det på den andre, men når jeg går tilbake til kontoen feiler den igjen.Kan bruke den samme, men da må jeg skrive passord hele tia... iritabelt ^^ 8698780[/snapback] Da har jeg rett og slett ikke peil. hvorfor det ikke går, i det minste uten å se hva feilmeldinga er. Jaja, håper det får ordna seg, no more offtopic nå
VikinGz Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 (endret) står ikke hvordajeg ska gjøre det jo 8698906[/snapback] skal være med read me fil en liten tur innom her: http://cssrpg.sourceforge.net/ Endret 25. mai 2007 av VikinGz
Lapp1 Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 står ikke hvordajeg ska gjøre det jo 8698906[/snapback] Beklager, trodde det var "obvius" nok for deg å forstå, men uansett; Extract filene inni cstrike til cstrike mappa på serveren, når det er unnagjort, går du i cstrike/cfg/server.cfg og legger til en linje der det står "exec cssrpg105.cfg". Restart serveren, and you are done PS: Hvis ikke server.cfg er i cfg mappa er den i cstrike mappa ( Er litt usikker fordi jeg mest jobber med 1.6 / CZ servere )
Kimelimm Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 (endret) hvor ska den CFG greia være? Finner bare Counter-strike/server eller noe jeg! EDIT: I steamapps/mittnavn/Source dedicated/ er det ingen Server.cfg :| Endret 25. mai 2007 av Kimelimm
Lapp1 Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 (endret) hvor ska den CFG greia være? Finner bare Counter-strike/server eller noe jeg! 8699006[/snapback] Du bare extracter det i .ZIP'en til server dir.'en din. CFG Greia? Mener du server.cfg? EDIT: Editen din Men, er det ikke noe cstrike mappe inni source dedicated? Har du noen gang startet serveren? Det bør du iså fall gjøre, for uten å ha startet den er ingen mapper som du trenger der Endret 25. mai 2007 av golemm
Kimelimm Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 jo det er noen mapper etter at jeg starta den... Hvor ska jeg legge den, kan noen abre lage en lenke ? som Steamapps/navn/blablra!
Lapp1 Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Der ja, så extracter du alt som er inne i cstrike mappa, som du fikk i .ZIP fila, der! Legg absolutt alt der. Så lager du en ny fil som heter server.cfg, i cstrike, og plasserer inn noen nyttige ting, som rcon_password ***(rcon passordet du vil at serveren skal ha) Og kommandoen for å få RPG mod til å virke, som er : Exec cssrpg105.cfg Etter det skal du bare restarte servern, og there you go !
Kimelimm Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 (endret) Men hvordan lager jeg en CFG fil da?bare lager et notepad dokument kalt server.cfg? Endret 25. mai 2007 av Kimelimm
Lapp1 Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Ja. Så hvis du åpner den og klikker lagre som, også ta vekk .txt'en som er bak .cfg'en, så skal den bli .cfg
Kimelimm Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 det står kike TXT der, men det står Server.cfg "Tekst dokument"!
Lapp1 Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 (endret) det står kike TXT der, men det står Server.cfg "Tekst dokument"! 8699231[/snapback] prøv å åpne og lagre igjen en del ganger da? Vent litt, skal prøve selv, har gjort dette ett dusin ganger før. EDIT: Nå er jeg sykt forvirra, jeg har jo gjort dette før!? Jaja, men bare kopier en CFG fil som er med i .ZIP'en, slett alt innholdet, rename den til server + at du legger inn det jeg sa tidligere. Endret 25. mai 2007 av golemm
Kimelimm Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 exec cssrpg105.cfg rcon_password "123" rcon "cssrpg_enable 1" er det nok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå