Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Byttet ut en gammel Sony AIT 40-100 med en AIT 80-200. Det er ikke akkurat første gangen jeg har gjort dette, men denne gangen bestemte møkkaserveren seg for å være skikkelig vrang.

 

Uansett hva jeg forsøker så kommer samme feilmeldingen:

The job failed with the following error: Invalid Physical Volume Library Argument.

 

Ting jeg har forsøkt:

 

Oppdatere Backup Exec

Oppgradere til 9.1

Testet Sony, MS og Veritas sine drivere

Disable Device, start stop services

 

 

Har selvsagt testet den nye stasjonen i en annen maskin og ntbackup fungerte strålende. Tror neppe problemet er hardware.

 

 

 

Jeg tar imot alle råd, gode, dyre og dårlige.

Endret av formann
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Det ligger vel noe slagg med gamle innstillinger i registry vil jeg tro... Ville prøvd å rydda litt der og installert på nytt...

8778015[/snapback]

 

Jeg har alt forsøkt avinstallere/reinstallere uten hell.

 

Har gjort så godt jeg kan med å rydde i registeret, men kvier meg for å gå hardere til verks. Denne serveren står hos en relativt liten bedrift, så dette er den eneste serveren dems. Den kjører AD, Fil, Print, SuperOffice, Exchange og Visma. (Ja, alt for mye for en liten server)

Greia er det at om jeg bretter opp armene når jeg går i gang med ryddingen, og serveren går bananas så har både jeg og bedriften et stort problem.

 

Etter å ha funnet ut hva Backup Exec 9.1 gjør og ikke gjør når man installerer det så har jeg til slutt fått tape drive til å kjøre ntbackup.

 

 

Jeg tror resultatet blir at jeg setter opp ntbackup til å ta seg av all backup. Symantec kan ryke og reise. De virker ikke interessert i å finne ut av problemet.

Når serveren skal byttes ut på sensommeren så finner jeg heller en annen backupløsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...