Gå til innhold

Advarsel om stryk


Road11

Anbefalte innlegg

Fant ikke en tråd om dette, men det er mulig jeg er elendig til å søke.

 

Det har seg sånn at jeg føler at jeg kommer til å stryke i 2MX. Vi har en elendig lærer, som er dårlig til å lære bort, samt at han er ufattelig lite motiverende.

Jeg har gått ned fra 5 i fjor, til noe jeg nå føler blir stryk (Snittet i klassen har sunket noe ufattelig).

 

Spørsmålet mitt er om man får en advarsel om stryk, hvis dette er tilfellet?

 

Kan en lærer stryke deg i et fag uten å gi deg en advarsel om dette?

 

Tusen takk :)

 

EDIT: Leif

Endret av Road11
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får ikke advarsel

8694721[/snapback]

 

Og du er sikker på dette?

 

Jeg trodde man skulle få en advarsel om man var i fare for stryk, slik at man fikk en mulighet til å kunne "jobbe seg opp".

8694739[/snapback]

Det er en ny regel at de ikke skal måtte det...Du kan spørre læreren om du er i fare og hva du trenger for å ikke falle ned en karakter

Lenke til kommentar

Det er hvert fall vanlig på min skole at elever får brev når de står i fare for å stryke i et fag. Nå skal det sies at jeg går på en relativt liten skole, noe som sannsynligvis gjør det enklere for lærere/skoleledelse å følge opp hver enkelt elev. Vet ikke om dette har noen betydning :hmm:

Lenke til kommentar
VI har hatt det slik at man fikk brev hvis man kunne stryke. Men det kom en ny lov eller regel som sa at skulen ikke trengte å gjøre det. De kunne, men trengte det ikke.

8696696[/snapback]

Akkurat den loven jeg mener... Vi hadde sånn at vi fikk før men lærerne syns det var for stress

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...