Gunderz Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Etter at min kortleser den siste måneden har gitt meg to korrupte bilder er jeg nå på jakt etter en ny kortleser. Jeg trenger en kortleser som støtter CF og SD da det er disse formatene jeg bruker, men tilnærmet alle kortlesere støtter de formatene så det regner jeg med ikke skal være noe problem. Jeg ønsker i hovedsak en ekstern kortleser med USB interface. Prisrammen er satt til 200-300 kr. Førsteprioritet er at kortleseren skal være pålitelig. Spørsmålet er om dere har noen råd, erfaringer og\eller anbefalinger angående hvilken kortleser jeg bør kjøpe og/eller holde meg unna. Takk
Pingla Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Har selv en Sandisk ImageMate 12 in 1 Reader/Writer som har fungert utmerket. Hjemme kan den stå i dockingen sin og på tur så bruker du den lille medfølgende kabelen (Mener den fulgte med i allefall). Du burde kunne kjøpe denne i din lokale fotobutikk til omtrent samme prisen.
Thunderhead Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Har den Pingla linker til, men bruker ikke dokkingstasjonen. Legger den bare på bordet og bruker en vanlig usb-kabel.
Gunderz Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 Takk for svar. Jeg skal ta en tur innom Foto & video i Bergen for å se om de har den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå