Gå til innhold

Hva GJØR man i Flightsimulator, etter missions?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderte å kjøpe meg flight simulator x, synes det virker jævlig fett. Har spilt i noen dager nå, og er småforelska i spillet^^ Men, hva gjør man egentlig når man har fullført alle oppdrag? Det er jo ikke flere enn 53.. Gjelder det bare å ta "free flight" da? Blir ikke det veldig kjedelig etter en kort stund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vurderte å kjøpe meg flight simulator x, synes det virker jævlig fett. Har spilt i noen dager nå, og er småforelska i spillet^^ Men, hva gjør man egentlig når man har fullført alle oppdrag? Det er jo ikke flere enn 53.. Gjelder det bare å ta "free flight" da? Blir ikke det veldig kjedelig etter en kort stund?

8691047[/snapback]

Du kan jo begynne å spille over nett? melde deg på VATsim som er et stort nettverk der du har folk som er ''lederene'' på de forskjellige flyplassene. bestemmer hvor du skal lande osv. søk på google etter siden og les litt der inne hva det innebærer ;)

Skrevet

8691047[/snapback]

Du kan jo begynne å spille over nett? melde deg på VATsim som er et stort nettverk der du har folk som er ''lederene'' på de forskjellige flyplassene. bestemmer hvor du skal lande osv. søk på google etter siden og les litt der inne hva det innebærer ;)

8691246[/snapback]

Hmm. bortsett fra nett da ( vil helst ikke spille over nett ) , er det bare "free flight" som er igjen da?

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Tror nok ikke de 53 oppdragene går så forferdelig fort å gjøre. Er jo et ganske stort spill. Er jo morsomt å ta 'free flight' å stikke innom Norge en tur :)

Endret av medlem-105082
Skrevet
Du kan jo begynne å spille over nett? melde deg på VATsim som er et stort nettverk der  du har folk som er ''lederene'' på de forskjellige flyplassene. bestemmer hvor du skal lande osv

8691246[/snapback]

Driver man fortsatt og banner folk i hytt og pine der?

Skrevet

Spilte FSX jeg og men jeg ble lei av at det tar så lang tid.. sliten i armen blir man også :p

Man kan laste ned fly og missions på nettet.. søk på fsx downloads eller noe.. AVSIM har et bra libary. Sitter i linux, hakke link

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...