asad Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Vurderte å kjøpe meg flight simulator x, synes det virker jævlig fett. Har spilt i noen dager nå, og er småforelska i spillet^^ Men, hva gjør man egentlig når man har fullført alle oppdrag? Det er jo ikke flere enn 53.. Gjelder det bare å ta "free flight" da? Blir ikke det veldig kjedelig etter en kort stund?
sunde1990 Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Vurderte å kjøpe meg flight simulator x, synes det virker jævlig fett. Har spilt i noen dager nå, og er småforelska i spillet^^ Men, hva gjør man egentlig når man har fullført alle oppdrag? Det er jo ikke flere enn 53.. Gjelder det bare å ta "free flight" da? Blir ikke det veldig kjedelig etter en kort stund? 8691047[/snapback] Du kan jo begynne å spille over nett? melde deg på VATsim som er et stort nettverk der du har folk som er ''lederene'' på de forskjellige flyplassene. bestemmer hvor du skal lande osv. søk på google etter siden og les litt der inne hva det innebærer
asad Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Skrevet 24. mai 2007 Vurderte å kjøpe meg flight simulator x, synes det virker jævlig fett. Har spilt i noen dager nå, og er småforelska i spillet^^ Men, hva gjør man egentlig når man har fullført alle oppdrag? Det er jo ikke flere enn 53.. Gjelder det bare å ta "free flight" da? Blir ikke det veldig kjedelig etter en kort stund? 8691047[/snapback] Du kan jo begynne å spille over nett? melde deg på VATsim som er et stort nettverk der du har folk som er ''lederene'' på de forskjellige flyplassene. bestemmer hvor du skal lande osv. søk på google etter siden og les litt der inne hva det innebærer 8691246[/snapback] Hmm. bortsett fra nett da ( vil helst ikke spille over nett ) , er det bare "free flight" som er igjen da?
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 (endret) Tror nok ikke de 53 oppdragene går så forferdelig fort å gjøre. Er jo et ganske stort spill. Er jo morsomt å ta 'free flight' å stikke innom Norge en tur Endret 24. mai 2007 av medlem-105082
Lyspære Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Du kan jo begynne å spille over nett? melde deg på VATsim som er et stort nettverk der du har folk som er ''lederene'' på de forskjellige flyplassene. bestemmer hvor du skal lande osv8691246[/snapback] Driver man fortsatt og banner folk i hytt og pine der?
Betenkt Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Spilte FSX jeg og men jeg ble lei av at det tar så lang tid.. sliten i armen blir man også Man kan laste ned fly og missions på nettet.. søk på fsx downloads eller noe.. AVSIM har et bra libary. Sitter i linux, hakke link
asad Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Skrevet 24. mai 2007 OK. men da så Da kan jeg vel trygt kjøpe det når jeg får råd. takk
alni Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Du kan laste ned oppdrag fra nettsider. f.eks http://www.avsim.com http://www.flightsim.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå