Gå til innhold

FSC LifeBook S7110, støynivå


Anbefalte innlegg

Skal ha ny pc som skal brukes til sommerjobb, og kanskje også på lesesal utover høsten. Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å velge FSC LifeBook S7110. Jeg lurer på om noen med direkte erfaringer kunne si noe om støynivået til denne? Kan den brukes i stille områder uten å virke sjenerende på andre? Jeg hadde tidligere en Zepto Znote 2002 som ikke oppfyllte dette kravet. Kan noen også bekrefte at skjermen er av den 'matte' typen, dvs. ikke reflekterende som på blant annet HP Pavilion. Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være at kjøleløsningene er noe av de samme ja. Men S7010 har jo Pentium M 735 1.7 GHz prosessor, som neppe genererer like mye varme. Har lest litt rundt på nettet bl.a. annet her og er begynnt å bli litt skeptisk. Hvordan er varmeutslippet på Core 2 Duo T5600 vs. T7200 mon tro? Wikipedia sier at modellene er designet for å takle like store mengder varme (34 W), men ikke noe om det faktisk utslippet. Kan vel gjøre en del triks for å få nedjustere viftestøy, som nedklokking, undervolting etc. men vil helst slippe dette..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...