hiper Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hei. I denne posten legger alle ut små klipp av seg selv, samme om det er 1.6, source eller cz morro samme hva det er! Klippet trenger ikke være noe stort 10sek-2min. Trenger ikke noe spessielt god redigering (tenker på meg selv ) -Håper alle legger ut en liten film, morro det , gi en liten beskrivelse om det er i pcw/ mix eller public, er det public kan dere oppgi hveilken server Alle som kommer for og si tåpelig tråd osv kan holde det for seg selv. Edit: Klipp kan lastes opp her: filefront Edit2: mitt lille klipp kommer, driver og laster det opp, her spillest det mix, de tar en splitt cw-long og jeg har en fin possisjon på cw her: movie skills:) (last den ned, ikke se på streaming ) Endret 24. mai 2007 av hiper
dysfunctional Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har haugevis av småklipp av meg selv. Mest surf, og breakfloor da. Kan sikkert slenge det opp senere ;]
hiper Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Skrevet 23. mai 2007 Jeg har haugevis av småklipp av meg selv. Mest surf, og breakfloor da. Kan sikkert slenge det opp senere ;] 8685944[/snapback] gjør det
neadii Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 (endret) Skal legge til et klipp etterpå. Kommer til å bli dårlig kvalitet fordi pcen min klarer ikke produsere bedre. Edit: Ace @ CW - Mixklan - Fra en eller annen cup. Endret 23. mai 2007 av neadii
hiper Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Skrevet 24. mai 2007 Skal legge til et klipp etterpå. Kommer til å bli dårlig kvalitet fordi pcen min klarer ikke produsere bedre. Edit: Ace @ CW - Mixklan - Fra en eller annen cup. 8686655[/snapback] najs, akkurat formatert jeg så har ikke noen spessielt brae demoer
Rescue me Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Skal legge til et klipp etterpå. Kommer til å bli dårlig kvalitet fordi pcen min klarer ikke produsere bedre. Edit: Ace @ CW - Mixklan - Fra en eller annen cup. 8686655[/snapback] Dfen var fin .
hiper Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Skrevet 24. mai 2007 (endret) få opp filmer da folkens Prøve og få opp noen flere jeg og må bare spille noen matcher og ta demo hele tida Endret 24. mai 2007 av hiper
xD^^ Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Har massevis av fine frags slengende rundt, men de blir som regel borte i det store havet av demoer, dessverre. Uansett, her er to små klipp fra min side. Ecoace, og 3on1.
Bartin Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Er ikke film av meg selv men siden den var en diskusjon rundt cs filmer må jeg bare legge den ut
SurfingElite Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Har en syk frag fra warmup i en match, men det er vel litt uinteressant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå