Gå til innhold

Mac-theme i Xp?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Er det noen som vet om et Mac-theme til Xp?

Googlet litt og fant bl.a. denne, og denne, og denne, men vet ikke om man kan stole på disse, og tigermilk greia forstod jeg ikke helt hva var.. Noen som kan hjelpe meg? :)

Endret av Kaggen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan laste ned et program som heter Fly-a-kite, det forandrer det meste på pcen din så den ser ut som en mac. Ta et søk på google så finner du det

Skrevet
du kan laste ned et program som heter Fly-a-kite, det forandrer det meste på pcen din så den ser ut som en mac. Ta et søk på google så finner du det

8678525[/snapback]

men kan man forandre utseendet tilbake når man vil da?

Skrevet

8678525[/snapback]

men kan man forandre utseendet tilbake når man vil da?

8678567[/snapback]

søkte du etter det han ba deg om?

For det står ganske tydelig på siden til flyakite at det kan fjernes uten problemer, ved å kjøre uninstaleren som følger med..

Skrevet (endret)

Tok nettopp å installerte det, men når det kommer til logon skjermen er alt låst og ingenting skjer.. Pekeren kan beveges, men ellers er det fryst.. :cry:

Er det noen som vet hva som skjer og kan hjelpe meg? :ermm:

EDIT: Er skikkelig fortvila, så trykte vilt på tastaturet, så startet admin kontoen å laste.. Men hvilken knapp er det jeg kan ha trykt på? :hmm:

Endret av Kaggen
Skrevet
det skjedde aldri med meg, men prøv å trykk på alle knappene en gang til. 1 og 1

8695352[/snapback]

okei..

men, irriterer meg litt over den tykke, korte menyen, som er nede.. jeg valgte å ikke ha den vanlige windows- linja oppe, så de to linjene ligger litt i veien for hverandre.. og når jeg legger ned et program havner det på den tykke menyen.. kan man flytte den tykke opp? :hmm:

Skrevet

litt av poenget med å ha et OS X theme på XP, er vel å få den docken (den tykke linjen nede).

Hvis du bare skulle ha selve utseende på linjer osv. så kunne et vanlig MS theme med andre farger kanskje vært det beste.

Skrevet
litt av poenget med å ha et OS X theme på XP, er vel å få den docken (den tykke linjen nede).

Hvis du bare skulle ha selve utseende på linjer osv. så kunne et vanlig MS theme med andre farger kanskje vært det beste.

8697394[/snapback]

visst det finnes, så foretrekker jeg heller det.. Nå funker ikke kalkulator-tasten på tastaturet, og jeg kommer ikke inn på de virtuelle cd/dvd rommene mine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...