Tomzern Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Hei! En kompis av meg er desperat, da hans eksterne harddisk gikk i gulvet..På den hadde han tilfeldigvis opptaksprøven sin og masse annet viktig...Han gjør hva som helst for å få reddet dataene på disken.. Den falt i bakken, og etter det lager den bare en hakke lyd hver gang man skrur den på...Akkurat som den henger seg opp under oppstart... Noen forslag til hvor han kan henvende seg, evt. hva vi kan gjøre? Mvh Tomzern og desperat kompis
Centuss Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 (endret) Jeg er redd kameraten din må lide. Opptaksprøven? hmm...han kan kanskje be om utsettelse hvis han sier at den er ødelagt. EDIT: men jeg vet åssen det er. Det er UTROLIG kjedelig. Akkurat dette skjedde med kameraten min. Han hadde alle buffy episodene på den eksterne og plustselig mister han den i bakken når han skal fly av gårde med den. Mye tid og penger borte! Endret 22. mai 2007 av Emilthakid
oysfaerg Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Emilthakid: I flere tråder nå har du unnlatt å svare på det tråden handler om. Svar konkret eller ikke svar i det hele tatt! On-topic: Be kameraten din skru ut disken fra det eksterne kabinettet og koble den til internt i en maskin og se hva som skjer. Tentativt kan du be han ringe IBAS
cozmos Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 vet du kan levere den inn til et firma her i norge som kan hente ut igjen dataen på disken. men det koster jo.. tror de oppererte med makspris for en disk på rundt 8000kr. leste dette i fhm\vi menn (eller noe i den dur) for en stund tilbake. kan se om jeg kan grave fram noe mer seinere hvis det er intr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå