Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pioneer DEH -P9800T


Anbefalte innlegg

har vært å kjøpt meg en ny cd spiller tel bil..med innebygd bluetooth...får kobla opp mot tlf å ringt å alt..å det fungerer.men når eg skal overføre tlf.boka fra min mob å over tel cd-spilleren...så kuttes forbindelsen...noen som har vært borti dette..evnt vet hva jeg kan gjøre før at det skal fungere..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har vært å kjøpt meg en ny cd spiller tel bil..med innebygd bluetooth...får kobla opp mot tlf å ringt å alt..å det fungerer.men når eg skal overføre tlf.boka fra min mob å over tel cd-spilleren...så kuttes forbindelsen...noen som har vært borti dette..evnt vet hva jeg kan gjøre før at det skal fungere..

8674691[/snapback]

 

Har samme spiller, bare at jeg har US versionen (bestillte fra utlandet), får den til å fungere helt fint, men har ikke prøvd å laste over tlfboken, jeg skal teste det å gi deg en tilbakemld :D

Lenke til kommentar
har vært å kjøpt meg en ny cd spiller tel bil..med innebygd bluetooth...får kobla opp mot tlf å ringt å alt..å det fungerer.men når eg skal overføre tlf.boka fra min mob å over tel cd-spilleren...så kuttes forbindelsen...noen som har vært borti dette..evnt vet hva jeg kan gjøre før at det skal fungere..

8674691[/snapback]

 

Har samme spiller, bare at jeg har US versionen (bestillte fra utlandet), får den til å fungere helt fint, men har ikke prøvd å laste over tlfboken, jeg skal teste det å gi deg en tilbakemld :D

8681455[/snapback]

 

 

akkurat...får til å spille musikk fra mob å sånt...førsåvidt alt annet når det gjelder den bluetooth delen...men får altså ikke til å overføre tlf bok tel spiller...syns det er rart..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...