akristina92 Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Hei. Er det noen som vet om en butikk der de selger gamle klassikere som f.eks Diablo 2, Baldur's Gate, Morrowind og så videre til en billig penge? Takker for svar!
RyanLennox Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Hvis du vil gå i butikk er min erfaring at Spaceworld i Storgata har størst utvalg av gamle spill (både klassikere og spill det er en god grunn til at du aldri har hørt om). De er mulig du har samme utvalg andre steder og. Fordelen med Spaceworld er at de er stilt ut, slik at man slipper å grave seg gjennom en kjempe kurv
PureChaos Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Noen som vet om et sted der de selger Pokemon Gull og Sølv til Gameboy, og Rayman 1 til PC?
Dunedain Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Diablo finner du feks her. Baldur's Gate her. Morrowind her.
ragsorz Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 eg er på jakt etter et spill som heter pokemon trading card game til gameboycolor, veit noen her hvor eg kan få tak i det billig nå til dags
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå