Footy Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Noen som vet hvor i Ered Luin jeg kan få kjøpt en Hooded Cloak? Den behøver ikke være bra, jeg vil bare ha en..hehe
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 du får vel valget mellom tre stk når du gjør et quest
Esukiru Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Henger meg på jeg og Hvor får du questen? Duillond eller?
mortenmm Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 mener å huske du får den av et quest av Laergil ved havnen i Celondim når du er et sted mellom lvl 10-15. Correct me if I'm wrong
Footy Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Skrevet 22. mai 2007 Vel jeg har allerede gjort det questet og valgte Mace'n da jeg var desperat etter et nytt våpen. Nå er det ikke slik at eg skal ha en spesiell Hooded Cloak. Jeg skal bare ha hvilken som helst cloak med hood på. Skal bare ha charactern min til å se mystisk ut jeg. driter i stats Poenget mitt er at det må da være en NPC et sted som selger dette? Om ikke i Ered Luin, noe i nærheten?
Dr. Mobius Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Det pleier å ligge slike kapper på auction house.
Footy Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Skrevet 22. mai 2007 Det finnes AH'er altså...hehe Ikke kommet så langt som å se et enda jeg
Phoenixs Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 (endret) Ja det finnes en del på AH. Ganske dyrt desverre. Ellers vet jeg om et quest i The Shire som har en hooded cloack som reward. Starter hos Linda Bolger i Budgeford (Tror jeg, eller så er det noen andre med etternavnet Bolger Involverer ulver i allefall). Det er en questline med en del quests. Tror du må være lvl 10 eller noe sånt. Endret 22. mai 2007 av Phoenixs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå