Gå til innhold

Mobil med binding.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det kan du dessverre ikke.

 

Edit: Når jeg leser spørsmålet ditt nøye en gang til, så jo, du kan benytte ditt abb. med SmartTalk om du har det, og ha et ActiveTalk-abb i en annen tlf.

 

Operatørlås på telefonen (som jeg tror du mener) låser operatøren til telefonen, ikke abonnement.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Jo du kan bruke hvilket som helst netcom abonnement men du har jo 12 mnds avtale på active talk da. men, det koster 1500 å si opp med en gang, og koster vel 1550 el noe for 1 år med active talk så du kan jo kjøpe tlf med active talk, si opp og likevel bruke smart talk hvis det er det du er ute etter?

Lenke til kommentar

Han mener at han skal kjøpe mobilen med Active Talk binding i 12 mnd og legge bort Active Talk simkortet og kun betale månedsgebyret (129kr mnd) og bruke sitt eksisterende Smart talk abbonement i mobilen. Dermed får han mobilen 1000kr billigere tilsammen enn å kjøpe den uten binding.

Lenke til kommentar
Han mener at han skal kjøpe mobilen med Active Talk binding i 12 mnd og legge bort Active Talk simkortet og kun betale månedsgebyret (129kr mnd) og bruke sitt eksisterende Smart talk abbonement i mobilen. Dermed får han mobilen 1000kr billigere tilsammen enn å kjøpe den uten binding.

8670677[/snapback]

 

Det var slik det var tenkt ja.

Lenke til kommentar
Han mener at han skal kjøpe mobilen med Active Talk binding i 12 mnd og legge bort Active Talk simkortet og kun betale månedsgebyret (129kr mnd) og bruke sitt eksisterende Smart talk abbonement i mobilen. Dermed får han mobilen 1000kr billigere tilsammen enn å kjøpe den uten binding.

8670677[/snapback]

 

Forstår ikke poenget. Bruke over 1500 spenn på et abonnement man ikke har tenkt å bruke. Greit hvis man får telefonen jævlig billig da.

Lenke til kommentar
å nååå skjønner jeg hva du mener.

 

Du skal kjøpe tlf med active talk.

Ta vekk simkortet og putte inn smart talk som har lavere ringepris og ingen mnd avgift... trodde først at smart talk kosta 100 kr ell no i mnd så skjønte ingenting hehe... men nå er vi med ;)

8674369[/snapback]

 

Akkurat. 129kr-./mnd ser jeg på som en rimelig avbetaling/lån. Sparer en tusenlapp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...