Krankemot Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 (endret) Nytt spørsmål: Hvordan får man farge til å fade ut? I photoshop kan man velge opacity sammen med hvilken farge man vil bruke, men det går ikke i Illustrator. Her går det bare ann å velge opacity på hele greia, ikke bare en eller fler av punktene. Gammelt spørsmål: Når jeg prøver å sette en farge i Illustrator, og den fargen er for sterk eller noe, så gjør den seg om til en helt annen nyanse. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Endret 20. mai 2007 av Snobjorn
Demantios Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Virker som fargekartet er RGB-farger og du bruker CMYK? Tror du kan velge RGB-farger på "ny" ellerså kan du bytte fargekartet til CMYK
Krankemot Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Skrevet 20. mai 2007 (endret) Det høres sansynelig ut... Hva må jeg gjøre for å kunne velge de fargene jeg vil ha? EDIT: Jeg lagde ett nytt dokument som du sa, og valgte RGB, og bare koperte det jeg hadde laget allerede inn. Takk for hjelpen... Nytt spørsmål: Hvordan får man farge til å fade ut? I photoshop kan man velge opacity sammen med hvilken farge man vil bruke, men det går ikke i Illustrator. Her går det bare ann å velge opacity på hele greia, ikke bare en eller fler av punktene. Endret 20. mai 2007 av Snobjorn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå