Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Snus- Hva er poenget?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er vitsen med snus? Vet ikke

Hva er vitsen med brus? Det smaker godt, og slukker tørsten

Hva er vitsen med godteri? Det smaker godt vel

Hva er vitsen med dataspill? Det er underholdene og morsomt

8652854[/snapback]

9344048[/snapback]

 

Brus smaker godt, men slukker ikke tørsten. Du blir uttørst i en halvtime så er du like tørst igjen.

Godteri er godt ja, og tror du ikke snusere syntes at snus er godt og?

Dataspill er underholdende og morsomt, sant nok. :p

Lenke til kommentar

Jeg syntes snus er godt, derfor snuser jeg, samme med så mangen andre skadelige ting..!

Hvis du ikke skal gjøre noe som er skadelig fordi at det er skadelig, så er det ditt valg.

Snus er ikke SÅ skadelig som folk skal ha de til.

 

Og hvis noen foretrekker et kort og gøyt liv, frammfor ett langt og kjedelig, så er det bare bra for dem.

 

NAive mennesker som ikke en gang er helt sikker på HVOR skadelig snus er, eller ikke har prøvd det en gang, så tror jeg at de bør lære litt mer om stoffene i snus, og hva de faktisk gjør med kroppen.

 

Koffein, sukker, fett, og omtrent to hundre andre ting, som også skader deg hvis du får i deg for mye er det greit og bruke?

 

Hvorfor spiser du sukker? Det er ikke godt for deg, eller salt? Hvorfor gjør du det? Hæ?

 

...Forstår?

 

Noen liker snus, noen ikke. Slik jeg ser det, er snus som øl.

Første gangen er det ikke godt, men etter noen ganger, å herre så nammenamm!

Lenke til kommentar
Når du har snust ei stund så er det sabla godt, men jeg forstår ikke hvorfor folk starter. Det at folk tar opp at snus er skadelig har ingen virkning på folk, fordi ALT er jo forbanna skadelig. Godteri, golf, røyk, spill, tv, mobiltelefoner and the list goes on.

8652900[/snapback]

 

Er golf skadelig? :p

Lenke til kommentar
Lurvefranzen,25/08-2007 : 00:28]

Ja, man blir manipulert til aa kle seg i sosseklaar, og saa laarer man aa klappe paa en hoyst feminin maate naar noen faar hole in one eller whatev.  :p

 

Tastaturet er litt vanskelig naa.  :(

 

 

Hahahaa, jeg vedder på at du er en dreven Pondus leser. * :thumbup: *

 

Vel, jeg foretrekker heller at folk snuser enn at de røyker, da røyk plager meg. Så lenge de holder den ekle snusklysa godt under leppa så jeg ikke ser den, er det greit.

 

Selv har jeg behov for verken det ene eller det andre heldigvis.

 

Det kan jeg være med på, er ikke alle som ser helt riktig ut når det ser ut som de har tryna i et blomsterbed.

 

Og jeg valgte ikke å begynne på grunn av et behov for snus, men fordi det føltes veldig behagelig. Nå har jeg brukt det noen måneder i strekk, ikke avhengig i det hele tatt. Gjelder mye på hvordan du syn du har på det. For meg vinkler jeg det hvertfall til en illusjon, som det egentlig er. Kroppen MÅ ikke ha dette stoffet, men likevel er det lett å bli lurt av seg selv.

 

.. Ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...