Gå til innhold

bluetooth borte vekk


Anbefalte innlegg

kk, heres the deal

 

har en Acer aSpire 5100, maskinen funker greit nok, men en ting som er litt merkligt

 

jeg reinstalerte XP pro på den (mediacenter suger), og instalerte alle driverene, men...

bluetoothen virker ikke og acer sier at min maskin ikke har bluetooth.. vel, jeg sitter nå her og kikker på en knapp som viser at min maskin kan skru av og på bluetooth når jeg vil.. men det jeg får fram er en grønn skrift som sire "no bluetooth device"... vel.. siden det var bluetooth på den da jeg testa den med mediacenter syns jeg dette er litt vel merklig...

 

er det noen her som har en forklaring på hva som er gale?

 

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kk, heres the deal

 

har en Acer aSpire 5100, maskinen funker greit nok, men en ting som er litt merkligt

 

jeg reinstalerte XP pro på den (mediacenter suger), og instalerte alle driverene, men...

bluetoothen virker ikke og acer sier at min maskin ikke har bluetooth.. vel, jeg sitter nå her og kikker på en knapp som viser at min maskin kan skru av og på bluetooth når jeg vil.. men det jeg får fram er en grønn skrift som sire "no bluetooth device"... vel.. siden det var bluetooth på den da jeg testa den med mediacenter syns jeg dette er litt vel merklig...

 

er det noen her som har en forklaring på hva som er gale?

 

takk på forhånd

8652027[/snapback]

 

Det kan være driveren men kan også være at du ikke har aktivert bluetooth i Bios?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...