Gå til innhold

WOW eller LOTR online?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, men det er bare av personlige grunner, jeg er ikke noe LOTR fan, og jeg likte ikke deler gameplayet, interfacen, og combaten føltes litt rar.

Sikkert et bra spill, men ikke for meg i allefall.

Så jeg anbefaler WoW fra min side, men WoW er heller ikke min favoritt av MMORPG's

Skrevet (endret)

jeg sier LOTR..

personlig likte jeg ikke wow i det hele tatt..

men dem som har spillt begge sier de er ganske like egentlig..

Men, siden du starter nå.. sånn ca 2 år etter alle andre i wow så blir det vel mest grinding for og nå alle andre igjen.. og det klarer man vel egentlig aldri.

Mens lotr akkurrat er sluppet, så du kan være med helt i fra begynelsen.. stor fordel.

Endret av alleibruk
Skrevet

Jeg var veldig tregt ut å spille WoW.. men jeg synes alikevel det var mye mer underholdende enn lotro. Nå skal de sies at jeg fikk et 7 dagers pass.. og det holdt for meg..

Dersom noen trenger en serial til en WoW trial, så er det bare å sende meg en pm.. tror jeg har 2 liggende :p

Skrevet

WoW kan vel umulig være morsomt over 2 år etter spillet har kommet :p

Vil anbefale deg LOTRO hvis du ikke vil grinde i flere mnd for å komme så langt som de andre. LOTRO kom jo ut for ikke så lenge siden.

Skrevet

Lord of the rings Shadow of shangmar,

Fordi wow er: World of warcraft er gammelt, grafikken sliter ut snart. de mister nok så mange spill deretter så kommer det veldig mange fine spill, sånn som Warhammer Age of Reckoning, Age Of Conan Og så videre. Og det er veldig mange spammere, unger kan også være voksne ja som spammer chatten forferdelig mye.

Fordi LOTRSOS er: Det er nytt, du får mere venner i spillet fordi det er nytt mange low levels. Det er mere Voksent-Chat (Ikke seksualt) men oppførsel osv.

Du får liksom komme i ett nytt spill, mens alle i wow er lv. 70, og ignorerer deg også videre, jepp jeg har spilt wow, 4x level 70.

Lotr kan du røyke, spille fløyte, kule emotes, kul PVE, og så videre.

alt jeg kan huske,

Men lykke til da :)

Enjoy :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...