StalkerPrime Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 EvE Online har bare 14 dagers trail! Guild Wars Guild Wars: Nightfall ser lovende ut på grafikken!
Awsm Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Kan anbefale Guild Wars. Meget koolt spill. Spillet baserer seg på skills, ikke på gear, som er BRA! Kontakt meg for en gratis account^^
nabbskall Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 Kan anbefale Guild Wars. Meget koolt spill. Spillet baserer seg på skills, ikke på gear, som er BRA! Kontakt meg for en gratis account^^ 8667614[/snapback] Har prøvd GW serien og, glemte å nevne det :S
kalle_klovn_1990 Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Prøv rytmebaserte spill! Start med stepmania, det er til pc'en og er helt gratis=) Det går kjempefort å bli god i det og er dødsfett iom. at du aldri blir ferdig med det. Det tok meg 1 år å og bli så god som dette og jeg er inget naturtalent=) Og hvis du skulle ville ha litt mosjon etterhvert samtidig som du har det gøy (ja, det høres ut som en lame kampanje en gammel knark har satt i gang for å få ungdommer ut i aktivitet) kan du få deg en dansematte! Har ingen videoer av meg selv her, men kan vise noe ganske basic som det kansje et halvt år å klare Hvis du faktisk har tenkt til å skaffe deg dette og har problemer med hva du skal gjøre så send gjerne PM til meg=)
nabbskall Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 Bestilt alle spillene dere tipset om, dette blir ikke billig.. 8659534[/snapback] spør du meg, ville jeg heller sagt at du satte alle på nedlasting 8666598[/snapback] Niks, torrents suger.. Du kan få se cdon kvitteringen min om du absolutt må..
nabbskall Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 Ok^^ Hva med Elasto Mania? 8667906[/snapback] Haha^^ prøvd det og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå