Br?stopp Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 (endret) Noen der ute som kan fortelle meg hva jeg må rette på for å få spillt av videoene i YouTube? Der skjermen på siden til YouTube skal være, står det følgende melding: "Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Get the latest Flash player. " Siste versjon fra Java og Macromedia er installert. Hvordan får jeg sjekket om dette er slått på. Jeg har to identiske maskiner, hvor da den ene ikke er helt med på notene. Tar i mot tips med takk! Endret 19. mai 2007 av BråStopp
Br?stopp Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 Hvilken nettleser bruker du? 8649175[/snapback] Beklager, det glemte jeg. IE 6.0
Br?stopp Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 skaff deg Firefox!! 8649278[/snapback] Greit nok, men dette har fungert tidligere. Firefox eller ikke.
Onyx Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Hei! Kanskje du har problemer med Java-plugin eller Flash-plugin fra Adobe? Last ned nyeste Flash Playeren fra Adobe her. Last ned nyeste Java-programmet her. Håper dette hjelper. Siden du bruker IE7, så kan du også oppgradere til IE7 om du har lyst til det, her.
m0zzdart Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Håper dette hjelper. Siden du bruker IE7, så kan du også oppgradere til IE7 om du har lyst til det, her. 8649360[/snapback] jeg tror du må lese gjennom dette og se om du finner feilen. et lite tips. han sa han bruker IE 6.0
Br?stopp Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 Joda det stemmer IE 6.0 Alt av Java og Flashplayer ble oppdatert tidligere i dag.
Onyx Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Håper dette hjelper. Siden du bruker IE7, så kan du også oppgradere til IE7 om du har lyst til det, her. jeg tror du må lese gjennom dette og se om du finner feilen. et lite tips. han sa han bruker IE 6.0 Vel, det der en skrivefeil fra min side som du sikkert la merke til. Skulle såklart stå IE6 og mente at han kunne oppgradere til IE7 om han ville.
Br?stopp Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 Jeg får feilmelding nederst til venstre på siden. Følgende melding står når jeg åpner den gule trekanten. Feil: Uavsluttet strengkonstant Feil: SWFObject er udefinert Sjekket windows update, omstart, lukket unødvendige programmer i bakgrunnen. Til høyre På forsiden til YouTube ligger det en videogreie.: "YouTube Sketchies Launch - The Lonely Island" Den spiller som bare det med lyd og bilde. Merklig greier dette.
Onyx Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 (endret) Kan du ikke prøve IE7? Slett også all cache IE6 har samlet, samt cookies og besøkte sider før du installerer IE7. Endret 19. mai 2007 av Onyx
m0zzdart Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Håper dette hjelper. Siden du bruker IE7, så kan du også oppgradere til IE7 om du har lyst til det, her. jeg tror du må lese gjennom dette og se om du finner feilen. et lite tips. han sa han bruker IE 6.0 Vel, det der en skrivefeil fra min side som du sikkert la merke til. Skulle såklart stå IE6 og mente at han kunne oppgradere til IE7 om han ville. 8649437[/snapback] jeg skjønte jo det vare bare litt artig :!:
Br?stopp Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 Kan du ikke prøve IE7? Slett også all cache IE6 har samlet, samt cookies og besøkte sider før du installerer IE7. 8649536[/snapback] Jeg gikk en runde, og slettet Cache og cookies, samt en "lett" gjennomkjøring med Ad-Aware SE, og dermed er problemet løst. Takk for hjelpen folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå