Gå til innhold

Hvordan lage en opptaker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som vet hvordan man kan sette sammen en opptaker av noe slag, som kan ta opp programmer på TV2 o.l ?

Og når jeg spør om noen vet hvordan man bygger, vil jeg ikke ha link eller forslag til opptakere som man kan kjøpe.

Det jeg lurer på er som sagt om noen vet om noen som helst måte man kan ta opp TV2 programmer med.

Kan du dette, forklar gjerne godt :)

Tusen, tusen takk :thumbup:

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Er det noen som vet hvordan man kan sette sammen en opptaker av noe slag, som kan ta opp programmer på TV2 o.l ?

Og når jeg spør om noen vet hvordan man bygger, vil jeg ikke ha link eller forslag til opptakere som man kan kjøpe.

Det jeg lurer på er som sagt om noen vet om noen som helst måte man kan ta opp TV2 programmer med.

Kan du dette, forklar gjerne godt :)

Tusen, tusen takk  :thumbup:

8647033[/snapback]

Du kan jo "bygge" inn et tv-tunerkort i pc'en, og bruke programvare for å lagre til harddisk/brenne ut på DVD.. Men å bygge noe sånt som en VHS-opptaker eller DVD-brenner, med innebygd tv-tuner, fra grunnen av må man definitivt være over gjennomsnittlig elektronikkyndig for å få til, og alle delene kommer nok til å bli minst like dyrt som en ferdigkjøpt, om du overhodet får tak i de nødvendige komponentene...

Skrevet (endret)

Du kan jo "bygge" inn et tv-tunerkort i pc'en, og bruke programvare for å lagre til harddisk/brenne ut på DVD.. Men å bygge noe sånt som en VHS-opptaker eller DVD-brenner, med innebygd tv-tuner, fra grunnen av må man definitivt være over gjennomsnittlig elektronikkyndig for å få til, og alle delene kommer nok til å bli minst like dyrt som en ferdigkjøpt, om du overhodet får tak i de nødvendige komponentene...

8743866[/snapback]

Jeg har jo tuner og slikt da:P

Men om det går ann å ta opp sendingene fra tuneren på en måte?

Endret av VisualStudio

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...